Najwyższej jakości internet i bogate treści wideo, a do tego kanały premium ELEVEN SPORTS i biblioteka MyPrime w promocji
Najwyższej jakości internet i bogate treści wideo, a do tego kanały premium ELEVEN SPORTS i biblioteka MyPrime w promocji

Najwyższej jakości internet i bogate treści wideo, a do tego kanały premium ELEVEN SPORTS i biblioteka MyPrime w promocji

Opublikowany

Warszawa, 04.01.2017 r.: UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, ruszyło z nową ofertą, która jest efektem stałych inwestycji operatora w zwiększanie satysfakcji klienta. W wybranych pakietach Telewizji Cyfrowej UPC i szerokopasmowego internetu, daje ona nieograniczony dostęp do kanałów premium z grupy ELEVEN SPORTS, a także do bogatej biblioteki filmów i seriali MyPrime na promocyjnych warunkach.

W nowej ofercie pod hasłem #Więcej od UPC, operator proponuje klientom dostęp do najwyższej jakości szerokopasmowego internetu i telewizji cyfrowej oraz możliwość wyboru pakietu premium, zawierającego kanały ELEVEN SPORTS lub 2300 filmów i seriali z biblioteki MyPrime. Promocja jest dostępna w pakietach z dekoderem Horizon. Korzystanie z usług jest tańsze o połowę przez pierwsze dwa miesiące w wybranych pakietach.
Ofertę wspiera kampania pod hasłem #Więcej od UPC, w której zobaczymy niektóre z piłkarskich gwiazd hiszpańskiej LaLiga Santander, które na co dzień można oglądać w kanałach grupy ELEVEN SPORTS. Kampania będzie obecna w outdoorze, radiu i online. Przygotowana została przez zespół marketingu UPC Polska przy wsparciu Agencji Heart & Brain i Hi.advertising.
UPC Polska stawia na bogactwo i jakość oferty. W ofercie telewizji Cyfrowej UPC znajduje się już ponad 100 kanałów HD, a maksymalna szybkość oferowanego internetu to 250 Mb/s oraz do 600 Mb/s w ofercie dla biznesu. Dzięki modemowi Wi-Fi ConnectBox doskonała jakość internetu jest dostępna w całym domu. UPC oferuje też dostęp do nowoczesnej platformy Horizon, zawierającej m.in. dekoder pozwalający nagrywać nawet cztery programy jednocześnie oraz aplikację telewizji mobilnej Horizon Go.

O UPC Polska

UPC Polska jest wiodącym operatorem sieci kablowej i dostawcą usług komunikacyjnych i rozrywki dla konsumentów i firm w całej Polsce. Na dzień 30 września 2016, w zasięgu hybrydowej światłowodowo-koncentrycznej sieci UPC było 3,1 mln gospodarstw domowych w ponad 150 miastach, włącznie z Warszawą, Krakowem i Katowicami. Na koniec trzeciego kwartału 2016 r. UPC Polska dostarczała 2,9 mln usług do 1,4 mln unikalnych klientów, w tym 1,2 mln usług telewizyjnych, 1,1 mln. usług szerokopasmowego Internetu i 632 tys. usługi telefonii stacjonarnej. Spółka posiada w ofercie usługę Horizon TV – platformę telewizji następnej generacji, która na dzień 30 września 2016 r. miała 230 tys. abonentów, a także zapewnia klientom dostęp do około 700 tys. punktów dostępu do sieci Wi-Fi w ramach całej sieci. Ponadto UPC Polska oferuje szeroki zakres usług telewizyjnych, telefonicznych, dostępu do Internetu oraz przesyłu danych dla firm prowadzących działalność w obszarach objętych siecią usług Spółki.

O Liberty Global

Liberty Global to największy na świecie międzynarodowy operator usług telewizji kablowej i szerokopasmowego Internetu, działający w ponad 30 krajach Europy, Ameryki Południowej i Karaibów. Liberty Global inwestuje w infrastrukturę, która pozwala klientom grupy w pełni korzystać z najnowocześniejszych rozwiązań rewolucji cyfrowej. Skala działalności i zaangażowanie firmy w rozwój innowacji sprawia, że Liberty Global opracowuje najnowocześniejsze i cieszące się popularnością produkty dostarczane za pomocą sieci następnej generacji łączących 29 mln naszych klientów korzystających z ponad 60 mln usług telewizji, Internetu i telefonii. Ponadto Liberty Global obsługuje ponad 10 mln abonentów usług mobilnych i oferuje usługi WiFi w siedmiu milionach punktów dostępowych.

Działalność Liberty Global prowadzona jest w formie dwóch spółek akcyjnych –  Liberty Global Group (notowana na NASDAQ jako: LBTYA, LBTYB oraz LBTYK) obejmującej rynki europejskie oraz LiLAC Group (notowana na NASDAQ jako: LILA oraz LILAK, OTC Link: LILAB), w skład której wchodzą rynki Ameryki Południowej i Karaibów.

Liberty Global Group prowadzi działalność w 12 państwach europejskich pod markami: Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet oraz UPC. LiLAC Group działa w ponad 20 krajach Ameryki Południowej i Karaibów pod markami: VTR, Flow, Liberty, Mas Movil i BTC. Ponadto LiLAC Group jest operatorem podmorskiej sieci światłowodowej w całym regionie docierającej do ponad 30 rynków.

Więcej informacji można znaleźć na stronie www.libertyglobal.com, a najnowsze doniesienia z Liberty Global można śledzić na profilach Twitter, LinkedIn, Facebook oraz Instagram.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.