UPC Polska podsumowuje 2015 rok
UPC Polska podsumowuje 2015 rok

UPC Polska podsumowuje 2015 rok

Opublikowany

Inwestycje w rozwój sieci, cyfrowej oferty i satysfakcji klientów

UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, w 2015 roku inwestowało w rozwój nowoczesnej infrastruktury oraz cyfrowej oferty. Koncentrując się na podnoszeniu satysfakcji klientów, UPC Polska wprowadziło na rynek platformę Horizon, zwiększyło liczbę kanałów, w tym w jakości HD, dostępnych w Telewizji Cyfrowej UPC oraz w aplikacji mobilnej Horizon Go. Ponadto operator zaoferował klientom biznesowym internet o szybkości do 600 Mb/s i konsekwentnie poszerzał zasięg swojej infrastruktury, także w nowych miejscowościach.

Rozwój platformy Horizon

W grudniu 2015 r. UPC Polska świętowało 100 000 sprzedanych usług Horizon. Stało się to w niecały rok od komercyjnego startu Horizona na polskim rynku. To nowoczesna platforma, spełniająca potrzeby współczesnego użytkownika usług cyfrowych. W 2015 r. UPC udostępniło wersję dekodera dla klientów chcących korzystać z jeszcze szybszego internetu – do 250 mb/s. Ponadto do już bogatego wyboru aplikacji na dekoderze UPC Polska wprowadziło kolejne pozycje, m.in. Green TV, Foody TV, Al Jazeera oraz popularną grę Sudoku i UPC YT app – aplikację wideo z kanału UPC na YouTube.
Wraz z komercyjnym startem platformy Horizon UPC Polska wprowadziło także na rynek bibliotekę najlepszych filmów i seriali – MyPrime. Z myślą o użytkownikach liczba pozycji została w ciągu roku dwukrotnie zwiększona i obecnie klienci mają dostęp do ponad 2000 programów – bez limitu i bez przerw na reklamę.  Do grudniowych nowości należą m.in. kultowy „Latający Cyrk Monty Pythona” oraz „CSI: Cyber” „Spartakus” i „Piraci”.

Coraz więcej HD

UPC Polska stawia na stały rozwój swojej oferty cyfrowej i na podnoszenie jej jakości. Dlatego rok 2015 stał pod znakiem upowszechnienia standardu HD. UPC zakończyło proces wymiany dekoderów, dzięki czemu wszyscy klienci korzystają obecnie z urządzeń HD, mogąc cieszyć się dostępem do rozrywki najwyższej jakości. W ciągu ostatnich 12 miesięcy UPC wzbogaciło ofertę Telewizji Cyfrowej aż o 25 kanałów HD, zarówno nowych w ofercie operatora, jak i nadawanych dotychczas tylko w standardzie SD. Obecnie UPC oferuje aż 78 kanałów HD i jest pod tym względem liderem wśród największych operatorów kablowych w Polsce. Nowości, które znalazły się w ofercie to m.in. TVN Fabuła HD, Lifetime HD, Polsat Food Network HD, Paramount Channel HD, nSport+ HD i Romance TV HD.
UPC wprowadziło też szereg innowacji do usługi Horizon Go, pozwalającej oglądać ulubione programy telewizyjne na tablecie, smartfonie czy komputerze, także poza domem, w zasięgu sieci 3G/4G i wi-fi. I tak 42 kanały dostępne w aplikacji zostały podniesione do jakości HD, a dodatkowo klienci zyskali dostęp do 13 nowych programów, w tym AXN HD, AXN SPIN HD, Romance TV, AXN White, AXN Black, Paramount Channel HD i Nick Jr. Tym samym abonenci korzystający z aplikacji Horizon Go mogą oglądać obecnie 110 kanałów, w tym 42 w jakości HD.

Szybszy internet dla biznesu

W 2015 r. UPC Polska zaproponowało klientom biznesowym nową ofertę superszybkiego Internetu dla Małych Firm o prędkości pobierania danych do 600 Mb/s (przy szybkości wysyłania 30 Mb/s). To jeden z elementów przyjętej przez UPC strategii zakładającej oferowanie przedsiębiorcom najszybszego i najbardziej stabilnego internetu w odpowiedzi na coraz większe wymagania polskiego biznesu i rosnącej w szybkim tempie konkurencyjności polskiej gospodarki.

Inwestycje w obszar klienta

UPC od lat inwestuje w podnoszenie jakości obsługi klienta. To  istotny element strategii UPC, koncentrującej się na kliencie i podporządkowującej działania spółki jego oczekiwaniom. W przyszłym roku UPC wprowadzi mobilną aplikację na smartfony, służącą do zarządzania kontem oraz zmiany w IVR. A już od tego roku jednym z kryteriów wynagrodzeń pracowników w UPC Polska jest wskaźnik NPS, pokazujący poziom satysfakcji klientów z jakości obsługi.

Rok inwestycji infrastrukturalnych

W 2015 roku – tylko dzięki nowym inwestycjom – wzrost zasięgu sieci UPC Polska był sześciokrotnie większy, niż w latach poprzednich. Największy operator kablowy w Polsce rozpoczął świadczenie usług w pięciu nowych miejscowościach – Płocku, Rzeszowie, Tarnowie, Nowym Sączu oraz Głogowie. Ponadto UPC kontynuowało proces konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce poprzez przejmowanie innych spółek – m.in. w Bolesławcu i Kowarach w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowicach w woj. opolskim.
Infogr-Podsumowanie-2015_2-B.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.