UPC promuje treści na żądanie przy współpracy z YouTuberami
UPC promuje treści na żądanie przy współpracy z YouTuberami

UPC promuje treści na żądanie przy współpracy z YouTuberami

Opublikowany

UPC Polska, oferujące najlepszą domową rozrywkę, nawiązało współpracę z trzema znanymi YouTuberami – Dem 3000, Jakbyniepaczeć i Sfilmowani, którzy w ramach współpracy będą recenzować filmy oraz seriale dostępne w bibliotekach UPC NA ŻĄDANIE oraz MyPrime, w tym m.in. treści udostępnione w ramach otwartego okna w MyPrime dla klientów Telewizji Cyfrowej UPC.

UPC Polska od lat stawia na rozwój  treści na żądanie, pragnąc, aby klient miał do nich coraz swobodniejszy dostęp – dzięki temu sam decyduje, co i kiedy chce oglądać, bez limitu i bez przerw na reklamę. W grudniu specjalnie dla klientów Telewizji Cyfrowej UPC bogata biblioteka filmów i seriali My Prime jest dostępna bez dodatkowych opłat na promocyjnych. Klienci mogą obejrzeć m.in. takie nowości, jak kultowy „Latający Cyrk Monty Pythona”, „Piraci”, „Spartakus”, „Battle Creek”, czy „CSI Cyber”.
W ramach współpracy z UPC filmy i seriale recenzować będą:
  • Sfilmowani – to trzy różne spojrzenia na kino. Autorzy jednego z najlepszych w Polsce kanałów dyskusyjnych na temat filmów i seriali. Rozmawiają i oceniają filmy na sali kinowej, tuż po napisach końcowych.
  • Jakbyniepaczeć – to autorski kanał na polskim YouTube poświęcony wyłącznie dobrym serialom. W swoich programach Kaja i Janusz opowiadają o najciekawszych serialowych nowościach i klasykach gatunku. Recenzują, polecają, mówią o historii telewizji i zdradzają tajniki pracy na planie. Opowiedzą w swoim materiale jak przetrwać święta, ale nie tylko.
  • Dem3000 – prowadzi cykl Kinowy Ekspres, w którym co tydzień opowiada o najnowszych premierach kinowych. Na jego kanale można również znaleźć recenzje poszczególnych filmów i niekiedy szersze opracowania tematów związanych ze światową kinematografią. Dem będzie recenzował filmy dostępne na co dzień w UPC NA ŻĄDANIE.
Zobacz pierwszy materiał od Sfilmowanych:
Czym jest My Prime?
  • to biblioteka ponad 2000 filmów i seriali.
  • dostęp do treści za pomocą jednego guzika – wystarczy na pilocie wybrać VOD lub On Demand
  • comiesięczna aktualizacja z nowymi tytułami filmów i seriali
  • dostęp bez limitów i bez przerw na reklamy
Czym jest UPC NA ŻĄDANIE?
  • to ponad 5000 programów, w tym ponad połowa bezpłatnych pozycji
  • to ponad 1000 filmów, setki produkcji dokumentalnych oraz odcinków seriali w najwyższej jakości HD
  • 80 darmowych koncertów muzycznych w jakości HD
  • 20 kanałów na żądanie
  • filmowe hity tuż po kinowej premierze za połowę ceny biletu kinowego
  • oglądanie po naciśnięciu na pilocie – bez czekania i wysyłania SMS-ów

Kopiuj tekst

Udostępnij

Znamy półfinalistów 3. edycji konkursu THINK BIG, organizowanego przez UPC Biznes

O statuetkę III edycji programu Think Big UPC Biznes powalczy 18 firm – głównie z branży technologii i e-commerce.