UPC promuje treści na żądanie przy współpracy z YouTuberami
UPC promuje treści na żądanie przy współpracy z YouTuberami

UPC promuje treści na żądanie przy współpracy z YouTuberami

Opublikowany

UPC Polska, oferujące najlepszą domową rozrywkę, nawiązało współpracę z trzema znanymi YouTuberami – Dem 3000, Jakbyniepaczeć i Sfilmowani, którzy w ramach współpracy będą recenzować filmy oraz seriale dostępne w bibliotekach UPC NA ŻĄDANIE oraz MyPrime, w tym m.in. treści udostępnione w ramach otwartego okna w MyPrime dla klientów Telewizji Cyfrowej UPC.

UPC Polska od lat stawia na rozwój  treści na żądanie, pragnąc, aby klient miał do nich coraz swobodniejszy dostęp – dzięki temu sam decyduje, co i kiedy chce oglądać, bez limitu i bez przerw na reklamę. W grudniu specjalnie dla klientów Telewizji Cyfrowej UPC bogata biblioteka filmów i seriali My Prime jest dostępna bez dodatkowych opłat na promocyjnych. Klienci mogą obejrzeć m.in. takie nowości, jak kultowy „Latający Cyrk Monty Pythona”, „Piraci”, „Spartakus”, „Battle Creek”, czy „CSI Cyber”.
W ramach współpracy z UPC filmy i seriale recenzować będą:
  • Sfilmowani – to trzy różne spojrzenia na kino. Autorzy jednego z najlepszych w Polsce kanałów dyskusyjnych na temat filmów i seriali. Rozmawiają i oceniają filmy na sali kinowej, tuż po napisach końcowych.
  • Jakbyniepaczeć – to autorski kanał na polskim YouTube poświęcony wyłącznie dobrym serialom. W swoich programach Kaja i Janusz opowiadają o najciekawszych serialowych nowościach i klasykach gatunku. Recenzują, polecają, mówią o historii telewizji i zdradzają tajniki pracy na planie. Opowiedzą w swoim materiale jak przetrwać święta, ale nie tylko.
  • Dem3000 – prowadzi cykl Kinowy Ekspres, w którym co tydzień opowiada o najnowszych premierach kinowych. Na jego kanale można również znaleźć recenzje poszczególnych filmów i niekiedy szersze opracowania tematów związanych ze światową kinematografią. Dem będzie recenzował filmy dostępne na co dzień w UPC NA ŻĄDANIE.
Zobacz pierwszy materiał od Sfilmowanych:
Czym jest My Prime?
  • to biblioteka ponad 2000 filmów i seriali.
  • dostęp do treści za pomocą jednego guzika – wystarczy na pilocie wybrać VOD lub On Demand
  • comiesięczna aktualizacja z nowymi tytułami filmów i seriali
  • dostęp bez limitów i bez przerw na reklamy
Czym jest UPC NA ŻĄDANIE?
  • to ponad 5000 programów, w tym ponad połowa bezpłatnych pozycji
  • to ponad 1000 filmów, setki produkcji dokumentalnych oraz odcinków seriali w najwyższej jakości HD
  • 80 darmowych koncertów muzycznych w jakości HD
  • 20 kanałów na żądanie
  • filmowe hity tuż po kinowej premierze za połowę ceny biletu kinowego
  • oglądanie po naciśnięciu na pilocie – bez czekania i wysyłania SMS-ów

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.