Znamy półfinalistów 3. edycji konkursu THINK BIG, organizowanego przez UPC Biznes
Znamy półfinalistów 3. edycji konkursu THINK BIG, organizowanego przez UPC Biznes

Znamy półfinalistów 3. edycji konkursu THINK BIG, organizowanego przez UPC Biznes

Opublikowany

O statuetkę III edycji programu Think Big UPC Biznes powalczy 18 firm – głównie z branży technologii i e-commerce.

Znamy półfinalistów kolejnej odsłony programu Think Big dla małych przedsiębiorców z ambicjami globalnej ekspansji, organizowanego przez UPC Biznes. Każdy z projektów – zgodnie z głównym założeniem konkursu – oparty jest na wykorzystaniu w codziennej pracy nowych technologii. Jury programu w skład którego, jak w ubiegłych latach, weszli mentorzy i praktycy biznesu ze SpeedUp Venture Capital Group, zadecydowało, że w starciu o finał Think Big 2016 wezmą udział przedsiębiorcy z branż tj. IT (w tym aplikacji mobilnych skupionych wokół trendu internetu rzeczy, smart city czy ochrony danych osobowych), a także e-commerce czy finansowej.
Przepustki do kolejnego etapu programu otrzymali w tym roku:
  • GO.pl – twórcy technologii emitującej reklamy internetowe dopasowane do użytkownika
  • Abyss Glass – producenci interaktywnych luster wykorzystywanych jako powierzchnie reklamowe
  • The Running Fish – twórcy portalu wooloo.pl portalu do zarządzania czasem wolnym
  • Yosh – modowy portal e-commerce, pozwalający na dokonanie spersonalizowanych wyborów zakupowych na podstawie zagregowanych ofert on-line
  • Mój Pluszak – internetowy kreator zabawek
  • Elephant – aplikacja Elephant Door – inteligentny system alarmowy z kategorii internetu rzeczy (sparowany z naszymi urządzeniami elektronicznymi – np. smartfonem)
  • Budikom – rozwiązania w chmurze obliczeniowej Ignis Office, dedykowane dla małych i średnich firm
  • Infocode – kreatorzy Bine – inteligentnego systemu zarządzającego gospodarką odpadów domowych
  • UserEngage – firma i narzędzie o tej samej nazwie, wykorzystujące możliwości technologii zbierania informacji o użytkowniku na stronie internetowej oraz analityki zachowań użytkowników na potrzeby optymalizacji konwersji i automatyzacji obsługi klienta
  • BrightTech – aplikacja i system Ownere, pozwalające na rejestrację i identyfikację zagubionego sprzętu elektronicznego
  • PremiumBell – marka 4Decision, czyli kompleksowy system SAP dla średnich i dużych firm
  • BusinessForecast – narzędzie w formie serwisu do wykonywania prognoz biznesowych w chmurze
  • Travelist – serwis pełniący funkcję bazy ofert turystycznych w najniższych rynkowych cenach
  • Youcreo.com – twórcy narzędzia, pozwalającego na samodzielne zaprojektowanie materiałów do druku
  • PayLane – platforma do zarządzania płatnościami online dla firm z branży e-commerce
  • Pushango – twórcy platformy ułatwiającej komunikację z użytkownikami portali internetowych, bez konieczności pozyskiwania danych osobowych, tj. nr telefonu lub e-mail
  • Automater – narzędzie do automatyzacji sprzedaży produktów cyfrowych, tj. audiobooki, ebooki i karty podarunkowe na platformach aukcyjnych
  • MyMeetingRooms – internetowa platforma do rezerwacji miejsc na spotkania biznesowe i przestrzenie do pracy, przestrzenie szkoleniowe, warsztatowe i konferencyjne
W celu przyciągnięcia uwagi do swojego projektu każdy z 18 półfinalistów III edycji Think Big będzie musiał na kolejnym odcinku rywalizacji, która startuje już 16 grudnia i kończy się 17 lutego 2016 przesłać do organizatorów max. 30-sekundowy materiał wideo, promujący ich projekt lub usługę, który następnie zostanie udostępniony fanom konkursu na Facebooku za pośrednictwem dedykowanej aplikacji półfinałowej ThinkBig2016.
W tym roku programowi Think Big towarzyszy hasło Go Beyond Borders! zachęcające do przełamywania barier, które towarzyszą rozwojowi każdego biznesu. Do wygrania jest w sumie 80 000 złotych oraz możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń z mentorami biznesu i twórcami najbardziej rozpoznawalnych polskich marek technologicznych w postaci sesji mentorskich Think Big Academy, a także usługi od UPC Biznes i szansa na nawiązanie współpracy z UPC po finale.
Zwycięzcą drugiej edycji Think Big została w lutym 2015 roku firma Egzotech z Gliwic – twórcy innowacyjnego robota rehabilitacyjnego, zaś w pierwszej odsłonie programu jury zadecydowało o nagrodzeniu IzzyBike, czyli projektu roweru bez łańcucha.
Jurorami w tegorocznej edycji Think Big są: twórca, założyciel i współwłaściciel Grupy Integer.pl, właściciela Paczkomatów® InPost – Rafał Brzoska, autor programów telewizyjnych, publicysta i producent – Piotr Chęciński, Dyrektor Zarządzający Rynkami Biznesowymi w Liberty Global – Christopher B. Coles, partner zarządzający SpeedUp Group – Bartłomiej Gola, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej UPC Polska – Patrycja Gołos, redaktor naczelny INNPoland – Michał Kaczmarski, bloger, przedsiębiorca i twórca Auli Polskiej – Artur Kurasiński, Naczelnik Wydziału Polityki Innowacyjności w Ministerstwie Gospodarki – Beata Lubos, dziennikarz ekonomiczny – Roman Młodkowski, dyrektor ds. technologii w UPC Polska – Monika Nowak – Toporowicz, wiceprezydent m. st. Warszawy i inicjator Centrum Przedsiębiorczości Smolna – Michał Olszewski, artysta grafik – Andrzej Pągowski, dyrektor Liberty Global Ventures – Sander Vonk, założyciel firmy Dirlango – Łukasz Wejchert, dyrektor UPC Biznes – Agnieszka Zawistowska, zastępca redaktora naczelnego magazynu FORBES – Paweł Zielewski i prezes Polski Przedsiębiorczej – Dariusz Żuk.
Patronaty: Patronat Honorowy Prezydenta m.st. Warszawy, Ministerstwo Gospodarki, Polska Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych, Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Patroni medialni: Bloomberg Businessweek, Forbes, INNPoland
Partnerzy: SpeedUp Venture Capital Group, Aula Polska, Business Link, Liberty Global Ventures
Więcej informacji na temat programu: http://thinkbig.upc.pl/ oraz na Facebooku https://www.facebook.com/UPCbiznes

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.