KSW 33 w Telewizji Cyfrowej UPC. Zobacz rozmowę z Kasią Lubońską
KSW 33 w Telewizji Cyfrowej UPC. Zobacz rozmowę z Kasią Lubońską

KSW 33 w Telewizji Cyfrowej UPC. Zobacz rozmowę z Kasią Lubońską

Opublikowany

KSW 33 w Telewizji Cyfrowej UPC. Zobacz rozmowę z Kasią Lubońską

Już w najbliższą sobotę odbędzie się długo wyczekiwana gala KSW 33 w Krakowie. W głównej karcie zawalczą Mamed Khalidov z Michałem Materlą. Podczas tego wydarzenia odbędzie się również kobiecy pojedynek. Debiutująca w KSW Katarzyna Lubońska zmierzy się z Brazylijką Ariane Lipski.  Klienci Telewizji Cyfrowej UPC mogą obejrzeć galę za pomocą systemu Pay-Per-View.
Specjalnie dla UPC Polska Kasia spotkała się z Antonino de Gregorio, by porozmawiać o zbliżającym się pojedynku. Czy Kasię łapie stres przed debiutem w największej polskiej federacji MMA? Jak przygotowywała się do walki?
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w naszym wywiadzie.
Zachęcamy również do obejrzenia wywiadu z Karolem Bedorfem, mistrzem wagi ciężkiej KSW

Jak oglądać galę?

Telewizja Cyfrowa UPC zaoferuje transmisję pojedynku w jakości HD, gwarantując olbrzymią dawkę emocji i najwyższy komfort oglądania wielkich starć. Wydarzenie będzie dostępne dla klientów UPC w systemie Pay-Per-View. Miłośnicy mieszanych sztuk walki będą mogli zamówić dostęp poprzez specjalną aplikację, telefonicznie lub online.
Informacje o tym jak zamawiać są dostępne na kanale 90. dekodera, niezależnie od posiadanego modelu.
Użytkownicy dekoderów UPC Mediabox mogą zamawiać dostęp do Gali jedynie poprzez dedykowaną aplikację na kanale 90.
Użytkownicy dekoderów Horizon, KAON, MediaModułu CI+ mogą zamawiać dostęp do gali telefonicznie, pod numerami telefonu 32 494 95 60 i 801 949 560, poprzez stronę internetową www.upc.pl/KSW33  oraz za pomocą SMS.

Jak zamówić dostęp do KSW 33 poprzez SMS?

Należy wysłać wiadomość SMS na numer 515 183 182
Treść wiadomości SMS z zamówieniem „KSW33.Numer identyfikacyjny”. Przykładowy sms z zamówieniem to KSW33.123456(KSW33 i numer indentyfikacyjny powinny być oddzielone kropką)
Opłata za usługę wynosi 39 zł.
Zamówienia za pośrednictwem Biura Obsługi Klientów oraz www.upc.pl/KSW33 można składać do 28.11.2105 do godziny 18.30. Po 18.30 UPC nie gwarantuje nadania natychmiastowego dostępu do kanałów transmisji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.