Jakub Kłoczewiak dla „Rz”: Poprawa jakości obsługi klienta strategicznym celem UPC Polska
Jakub Kłoczewiak dla „Rz”: Poprawa jakości obsługi klienta strategicznym celem UPC Polska

Jakub Kłoczewiak dla „Rz”: Poprawa jakości obsługi klienta strategicznym celem UPC Polska

Opublikowany

Podczas rozmowy z operatorem klient musi mieć poczucie, że po drugiej stronie jest ktoś, kto się jego sprawą zajmie, zechce pomóc – mówi dziś w wywiadzie dla RPkom.pl Jakub Kłoczewiak.

W rozmowie z red. Urszulą Zielińską Jakub Kłoczewiak, Vice President, Customer Care & Customer Experience CEE Region, mówi o inwestycjach UPC Polska w obszar obsługi klienta i o korzyściach jakie przynosi firmie stawianie klienta w centrum uwagi. Artykuł, zawierający obszerne cytaty z wywiadu, ukazał się też dzisiaj w papierowym wydaniu „Rzeczpospolitej”.
„Rynek jest coraz bardziej konkurencyjny. Tym, co może nas dodatkowo wyróżnić, jest właśnie jakość obsługi klienta. Dlatego zdecydowaliśmy się zwiększyć inwestycje w customer care. To dzieje się właśnie teraz i jest istotnym elementem nowej strategii UPC” – mówi Jakub Kłoczewiak w wywiadzie. I dodaje, że tym, co jest najważniejsze dla klienta dzwoniącego na infolinię, jest poczucie, że po drugiej stronie jest ktoś, kto się jego sprawą zajmie, zechce pomóc. „Myślę, że tak jest w przypadku UPC. Zawsze staramy się pomóc najlepiej i najszybciej jak się da” – mówi Jakub Kłoczewiak.
Zachęcamy do zapoznania się z całą rozmową.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

temu

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonen
To był GigaDay w UPC Polska!

temu

To był GigaDay w UPC Polska – pokazaliśmy możliwości naszej światłowodowej sieci i rozpędziliśmy nasz Internet do blisko 2 Gbps, przygotowując się do wprowadzenia w tym roku gigabitowego Internetu światłowodowego oraz urządzeń zapewniających najlepsze WiFi w domu. Przeży
UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

temu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją.
Gala KSW 44 z gdańskiej Ergo Areny na żywo w UPC Polska

temu

Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA. Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków. Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem. Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.

Polsat Viasat History nowym kanałem w ofercie UPC Polska

20 listopada 2015 r. do oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołączył nowy kanał edukacyjny – Polsat Viasat History.