UPC Polska rozwija usługę Horizon Go
UPC Polska rozwija usługę Horizon Go

UPC Polska rozwija usługę Horizon Go

Opublikowany

UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, doskonali swoją nowoczesną usługę Horizon Go i podnosi jakość  40 kanałów dostępnych w aplikacji do jakości HD. Od dziś klienci zyskują dostęp do pięciu dodatkowych kanałów w ramach usługi: AXN HD, AXN SPIN HD, Romance HD, AXN White SD, AXN Black SD. Tym samym, abonenci korzystający z aplikacji Horizon Go mogą oglądać obecnie 110  kanałów, w tym 40 w jakości HD.

Horizon Go to usługa pozwalająca obejrzeć ulubiony kanał TV czy program na tablecie, smartfonie, a także na  komputerze. Oferuje także funkcję zdalnego nagrywania, dostęp do programu TV czy wyszukiwarki filmów i seriali. Za jej pomocą klienci UPC mogą oglądać  programy telewizyjne gdzie chcą i kiedy chcą. Fani sportu od teraz mogą oglądać wybrane spotkania polskiej ekstraklasy na kanale Eurosport 2 w jakości HD, z kolei wielbiciele dobrego humoru obejrzą Comedy Central HD, a najmłodsi miłośnicy MiniMini HD, czy teleTOON HD.
Oferta Horizon Go to również bogaty dostęp do treści na żądanie. To między innymi dostęp do biblioteki MyPrime Filmy i Seriale, gdzie znaleźć można ponad 2000 filmów i seriali, dostępnych bez limitu, bez przerw na reklamę. W sumie, w ramach Horizon Go w dostępnych jest ponad 3 000 pozycji wideo.
Zachęcamy również do obejrzenia filmu z Łukaszem Firsem, który odpowiada w UPC Polska za aplikację Horizon Go.
Więcej na temat Horizon Go na www.upc.pl/telewizja/horizon-go/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.