UPC Digital Art rozstrzygnięty! Zobacz zwycięskie animacje
UPC Digital Art rozstrzygnięty! Zobacz zwycięskie animacje

UPC Digital Art rozstrzygnięty! Zobacz zwycięskie animacje

Opublikowany

Finał pierwszej edycji konkursu UPC Digital Art już za nami!

Program skierowany jest do artystów, którzy tworzą sztukę nowych mediów, w tym min: ilustratorów, twórców animacji i muzyki. Główną motywacją UPC do stworzenia projektu UPC Digital Art było poszukiwanie możliwości do dzielenia się inspiracją jaką niesie współczesny świat nowych mediów. W sieci możemy tworzyć sztukę z ludźmi po drugiej stronie globu, możemy inspirować i poruszać miliony osób umożliwiając im doświadczanie sztuki niemal fizycznie niezależnie od miejsca, w którym się znajdują. Zadaniem uczestników było stworzyć 30-sekundową animację, z wykorzystaniem technik cyfrowych, która najlepiej interpretuje hasło #ToFajnieDziała. Prace oceniało grono ekspertów, którzy pełnili również rolę mentorów podczas konkursowych warsztatów. 
W składzie jury znaleźli się kompozytor Radzimir ‚Jimek’ Dębski, ilustratorka Malwina Konopacka, redaktor naczelny F5 Konrad Jerin, wybitny polski plakacista i grafik Andrzej Pągowski, ekspert w zakresie animacji w studiu Platige Image Kamil Dąbkowski, Patrycja Gołos, dyrektor ds. korporacyjnych i polityki publicznej w UPC Polska i artysta nowych mediów Jakub Koźniewski, który pełnił również rolę kuratora cykli tekstów o współczesnej sztuce cyfrowej. W wyniku burzliwej dyskusji jurorów,  podczas wieczoru finałowego, zostały wyłonione najlepsze prace. Główna nagroda w wysokości 20 tysięcy złotych, ufundowana przez UPC Polska oraz promocję zwycięskiej pracy na portalu Facebook, trafiła do:Masz_in – Szymon Kabala i Mateusz Marchwicki
Wyróżnienie: premiera i promocja animacji na kanale Sundance Channel Polska, wsparcie animacyjne studia Platige Image Bartłomiej Szlachcic
Przegląd polskiej sceny digital oraz szczegóły nt. konkursu są dostępne na  www.fpiec.pl/feed/upc Organizator: UPC Polska Partner kreatywny: F5 – Trendy Rynku i Kultury Partnerzy: Facebook, Platige Image, Sundance Channel Laureatom serdecznie gratulujemy – a poniżej możecie zobaczyć wideo- oraz fotorelację z gali finałowej.
lewanowicz-4850.jpglewanowicz-4810.jpglewanowicz-4748.jpglewanowicz-4869.jpglewanowicz-4834.jpglewanowicz-4591.jpglewanowicz-4831.jpglewanowicz-4904.jpglewanowicz-4799.jpglewanowicz-4667.jpglewanowicz-4548.jpglewanowicz-4926.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.