Zmiany w zarządzie UPC Polska
Zmiany w zarządzie UPC Polska

Zmiany w zarządzie UPC Polska

Opublikowany

Warszawa, 3 listopada 2015 r.: Ramiro Lafarga podjął decyzję o odejściu ze stanowiska Prezesa UPC Polska i kontynuowaniu dalszej kariery poza strukturami Grupy Liberty Global.

Od momentu objęcia kierownictwa UPC Polska, w lipcu 2014 r., Ramiro Lafarga istotnie przyczynił się do dynamicznego rozwoju działalności UPC w Polsce, między innymi dzięki skutecznemu wprowadzeniu na rynek platformy cyfrowej Horizon, rozpoczęciu procesu poszerzania zasięgu nowoczesnej sieci UPC i dotarciu dzięki temu do nowych klientów i regionów w Polsce, a także strategicznej koncentracji na poprawie jakości i obsługi klienta, które umacniają pozycję UPC Polska jako lidera rynku usług cyfrowych w Polsce.

Bardzo się cieszę, że po blisko półtorarocznej pracy z zespołem UPC Polska, udało nam się wzmocnić strategicznie spółkę w kluczowych obszarach, stanowiących potencjał do dalszego, dynamicznego rozwoju na coraz bardziej konkurencyjnym rynku i utrzymaniu pozycji lidera zarówno w obszarze jakości infrastruktury, innowacyjności produktów, konkurencyjności oferty, jak i wysokiej jakości obsługi klienta. UPC Polska znajduje się na najlepszej drodze do dalszych wzrostów i poszerzania obszaru swojej działalności, dzięki wypracowaniu bardziej skutecznego modelu biznesowego, stawiającego w centrum działań przede wszystkim satysfakcję klientów 

– powiedział Ramiro Lafarga.

Zanim dołączył do UPC Polska, Ramiro Lafarga od roku 2011 był dyrektorem zarządzającym operatora mobilnego O2 Słowacja, należącego do Grupy Telefonica. Wcześniej pracował w Ameryce Południowej, zajmując od 2002 roku stanowiska kierownicze w Grupie Telefonica. Był m.in. dyrektorem sprzedaży w Telefonica Chile i Telefonica Sao Paulo (Brazylia) oraz dyrektorem sprzedaży i obsługi klientów w Movistar Chile.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 418 400 abonentów, w tym 925 500 z telewizji cyfrowej, 259 200 z telewizji analogowej, 1 010 700 z szerokopasmowego internetu i 569 300 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 czerwca 2015 r.). Dodatkowo, na koniec czerwca 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.