Zmiany w zarządzie UPC Polska
Zmiany w zarządzie UPC Polska

Zmiany w zarządzie UPC Polska

Opublikowany

Warszawa, 3 listopada 2015 r.: Ramiro Lafarga podjął decyzję o odejściu ze stanowiska Prezesa UPC Polska i kontynuowaniu dalszej kariery poza strukturami Grupy Liberty Global.

Od momentu objęcia kierownictwa UPC Polska, w lipcu 2014 r., Ramiro Lafarga istotnie przyczynił się do dynamicznego rozwoju działalności UPC w Polsce, między innymi dzięki skutecznemu wprowadzeniu na rynek platformy cyfrowej Horizon, rozpoczęciu procesu poszerzania zasięgu nowoczesnej sieci UPC i dotarciu dzięki temu do nowych klientów i regionów w Polsce, a także strategicznej koncentracji na poprawie jakości i obsługi klienta, które umacniają pozycję UPC Polska jako lidera rynku usług cyfrowych w Polsce.

Bardzo się cieszę, że po blisko półtorarocznej pracy z zespołem UPC Polska, udało nam się wzmocnić strategicznie spółkę w kluczowych obszarach, stanowiących potencjał do dalszego, dynamicznego rozwoju na coraz bardziej konkurencyjnym rynku i utrzymaniu pozycji lidera zarówno w obszarze jakości infrastruktury, innowacyjności produktów, konkurencyjności oferty, jak i wysokiej jakości obsługi klienta. UPC Polska znajduje się na najlepszej drodze do dalszych wzrostów i poszerzania obszaru swojej działalności, dzięki wypracowaniu bardziej skutecznego modelu biznesowego, stawiającego w centrum działań przede wszystkim satysfakcję klientów 

– powiedział Ramiro Lafarga.

Zanim dołączył do UPC Polska, Ramiro Lafarga od roku 2011 był dyrektorem zarządzającym operatora mobilnego O2 Słowacja, należącego do Grupy Telefonica. Wcześniej pracował w Ameryce Południowej, zajmując od 2002 roku stanowiska kierownicze w Grupie Telefonica. Był m.in. dyrektorem sprzedaży w Telefonica Chile i Telefonica Sao Paulo (Brazylia) oraz dyrektorem sprzedaży i obsługi klientów w Movistar Chile.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 418 400 abonentów, w tym 925 500 z telewizji cyfrowej, 259 200 z telewizji analogowej, 1 010 700 z szerokopasmowego internetu i 569 300 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 czerwca 2015 r.). Dodatkowo, na koniec czerwca 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu UPC Digital Art dla artystów wykorzystujących technologie cyfrowe

Znamy zwycięzców pierwszej edycji konkursu UPC Digital Art dla artystów wykorzystujących technologie cyfrowe