MEGAatrakcje w Salonie UPC na Młyńskiej w Katowicach
MEGAatrakcje w Salonie UPC na Młyńskiej w Katowicach

MEGAatrakcje w Salonie UPC na Młyńskiej w Katowicach

Opublikowany

UPC Polska wraz z kanałem Nickelodeon zapraszają w dniu 17 października na MEGAatrakcje w Salonie Sprzedaży UPC przy ulicy Młyńskiej 23 w Katowicach. Odwiedzających salon czekają niesamowite atrakcje, m.in. szalona sesja zdjęciowa w fotobudce czy postacie z ulubionych kreskówek, które z tej okazji zejdą z telewizyjnych ekranów. Klienci, którzy odwiedzą salon i zdecydują się skorzystać ze specjalnie przygotowanej dla nich oferty na usługi UPC, otrzymają dodatkowy gadżet!

To nie koniec niespodzianek: UPC Polska wraz z Nickelodeon na łamach „Dziennika Zachodniego” przygotowało wyjątkowy konkurs, w którym do wygrania jest tablet Samsung Galaxy Tab 3 Lite VE 7.0 8GB 3G. Wystarczy wymyślić hasło łączące Katowice z usługą Horizon od UPC, a autor najbardziej kreatywnej propozycji otrzyma tablet Samsung Galaxy Tab 3 Lite VE 7.0 8GB 3G od Nickelodeon.
Rozwój Salonów Sprzedaży UPC to odpowiedz na potrzeby klientów, którzy chcą mieć większy wybór miejsc, w których mogą zapoznać się z oferta operatora. To właśnie w Salonie Sprzedaży UPC można osobiście wypytać konsultanta o szczegóły wybranej oferty, podpisać umowę, czy kupić usługi.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.