Newsroom na weekend. Nowa odsłona kampanii TV wspierającej ofertę UPC Polska
Newsroom na weekend. Nowa odsłona kampanii TV wspierającej ofertę UPC Polska

Newsroom na weekend. Nowa odsłona kampanii TV wspierającej ofertę UPC Polska

Opublikowany

Najnowszy spot, promujący megaszybki internet oraz telewizję UPC, to kontynuacja kampanii, której idea kreatywna brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie. Premiera w piątek.

Tym razem miejsce akcji przenosi się z mieszkania Megarodzinki do przydomowego ogródka. Podobnie jak w poprzednim spocie, także tu do znanych już bohaterów, granych przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączają sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska.
Zobaczcie spot:
Spot można oglądać w mediach od piątku, 16 października.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.
A tu znajdziecie poprzedni spot:

Kopiuj tekst

Udostępnij

UPC Polska z nagrodą Effie

Kampania reklamowa UPC Polska została nagrodzona prestiżową nagrodą Effie Awards przyznawaną za najbardziej efektywną kampanię reklamową.