Newsroom na weekend. Nowa odsłona kampanii TV wspierającej ofertę UPC Polska
Newsroom na weekend. Nowa odsłona kampanii TV wspierającej ofertę UPC Polska

Newsroom na weekend. Nowa odsłona kampanii TV wspierającej ofertę UPC Polska

Opublikowany

Najnowszy spot, promujący megaszybki internet oraz telewizję UPC, to kontynuacja kampanii, której idea kreatywna brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie. Premiera w piątek.

Tym razem miejsce akcji przenosi się z mieszkania Megarodzinki do przydomowego ogródka. Podobnie jak w poprzednim spocie, także tu do znanych już bohaterów, granych przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączają sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska.
Zobaczcie spot:
Spot można oglądać w mediach od piątku, 16 października.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.
A tu znajdziecie poprzedni spot:

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

temu

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonen
To był GigaDay w UPC Polska!

temu

To był GigaDay w UPC Polska – pokazaliśmy możliwości naszej światłowodowej sieci i rozpędziliśmy nasz Internet do blisko 2 Gbps, przygotowując się do wprowadzenia w tym roku gigabitowego Internetu światłowodowego oraz urządzeń zapewniających najlepsze WiFi w domu. Przeży
UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

temu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją.
Gala KSW 44 z gdańskiej Ergo Areny na żywo w UPC Polska

temu

Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA. Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków. Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem. Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.

UPC Polska z nagrodą Effie

Kampania reklamowa UPC Polska została nagrodzona prestiżową nagrodą Effie Awards przyznawaną za najbardziej efektywną kampanię reklamową.