UPC Polska z nagrodą Effie

UPC Polska z nagrodą Effie

Opublikowany

Kampania reklamowa UPC Polska została nagrodzona prestiżową nagrodą Effie Awards przyznawaną za najbardziej efektywną kampanię reklamową.

Konkurs Effie Awards to jedyny prestiżowy konkurs marketingowy, ceniony na całym świecie. Do tegorocznej edycji Effie Awards zgłoszono 171 kampanii w 21 kategoriach. Prace oceniało 80-osobowe jury. Effie nagradza i promuje kampanie marek, które wyróżniają się na rynku poprzez najbardziej efektywne działania komunikacyjne oraz wysokie wyniki biznesowe.

Konkurs wyznacza standardy efektywności oraz edukuje branżę komunikacji marketingowej. Nominowane i nagrodzone kampanie stają się inspiracją i wzorem dla innych. Zwycięskie kampanie to takie, w których połączono kilka kluczowych dla marketingu dyscyplin: planowanie strategiczne, badania rynku, planowanie i zakup mediów oraz kreację. Na gali w Operze Narodowej dział komunikacji marketingowej UPC odebrał statuetkę dla najlepszej kampanii w 2015 roku w kategorii usługi za kampanię reklamową „Horror dramat i żużel”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.