MegaTata rozkręca firmę z UPC Biznes
MegaTata rozkręca firmę z UPC Biznes

MegaTata rozkręca firmę z UPC Biznes

Opublikowany

Nowa kampania promująca najszybszy na rynku Internet UPC Biznesz umową na 6 miesięcy

UPC Biznes wystartowało dziś z nową kampanią outdorową, wspierającą ofertę dla małych i średnich firm z megaszybkim Internetem. Kampania informuje także o kontynuacji promocji, w której klienci mogą skorzystać z usług operatora podpisując zobowiązanie na okres 6 miesięcy, a tym samym mają możliwość sprawdzenia ich niezawodności oraz profesjonalnej obsługi. Przedłużenie promocji to odpowiedź na duże zainteresowanie i pozytywne opinie klientów. Bohaterem kampanii został znany z formatu reklamowego MegaRodzinki – MegaTata, tym razem w roli przedsiębiorcy ‘rozkręcającego’ własny biznes.
Billboardy można zobaczyć m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Bydgoszczy, na Śląsku oraz w Trójmieście. Dodatkowo w Warszawie usługi B2B promują siatki wielkoformatowe.
Celem trwającej właśnie kampanii usług dla firm jest wzmocnienie wizerunku UPC Biznes w segmencie małych i średnich firm. W drugiej połowie października do kampanii outdorowej dołączy radio.
Kreacja kampanii to dzieło agencji Heart & Brain. Za zakup mediów odpowiedzialny był dom mediowy OMD.
Więcej o ofercie UPC Biznes: www.biznes.upc.pl

O UPC Biznes
UPC Biznes jest dostawcą nowoczesnych i zaawansowanych usług dostępu do Internetu, transmisji danych, telewizji cyfrowej i telefonu dla firm. Oferuje także usługi hurtowe dla rynku operatorskiego, których jakość potwierdzona została certyfikatem Carrier Ethernet (CE) 2.0 Elastyczne podejście UPC Biznes do przedsiębiorców, wysoka jakość usług i dodatkowe innowacyjne rozwiązania decydują o dużej popularności usług operatora wśród klientów biznesowych. Atutami oferty UPC Biznes jest superszybki, stabilny szerokopasmowy Internet o prędkości do 300 Mb/s (i uploadzie 30 Mb/s), pakiety minut na połączenia stacjonarne, komórkowe i zagranicę (do 44 państw, w tym także USA, Chin i Tajlandii) oraz atrakcyjne pakiety telewizyjne, w tym dedykowane rozwiązania dla hoteli oraz usługi dodatkowe do prowadzenia biura takie jak Microsoft Office 365. UPC Biznes jest organizatorem programu dla małych firm z globalnymi ambicjami – THINK

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Biznes startuje z nową ofertą dla firm z segmentu SoHo i odświeża markę

temu

UPC Biznes wprowadza nową identyfikację wizualną oraz kampanię pod hasłem „Otwórz się na sukces”. Pierwszym etapem nowej kampanii jest start oferty dedykowanej firmom sektora Small office/Home office. Znajdują się w niej cztery prędkości internetu, w tym dwie nowe – 200 Mb/s i 400 Mb/s wraz z wysokimi prędkościami wysyłania danych 20 i 40 MB/s, Premium WiFi, bogaty wybór kanałów telewizyjnych, Telefon bez limitu oraz Pakiety Bezpieczeństwa i gwarantowane poziomy świadczenia usług (SLA). Oferta podzielona została na trzy grupy: Start, Smart i Pro. Każda z nich odpowiada różnym potrzebom przedsiębiorców z segmentu SoHo.
UPC Biznes z kanałami Eleven Sports dla hoteli

temu

Eleven, Eleven Sports i Eleven Extra to kanały sportowe, które wzbogaciły ofertę  programową UPC Biznes dla hoteli. Pakiet kanałów ELEVEN SPORTS powstał głównie z myślą o hotelach, które pragną zapewnić swoim klientom i gościom dostęp do największych sportowych emocji.
‘Business Week’ od UPC – Nowa oferta bez zobowiązań dla przedsiębiorców

temu

W biznesowych pakietach UPC, klienci otrzymają dostęp do ultraszybkiego światłowodowego internetu o prędkości nawet 600 Mb/s, bez okresu zobowiązania
UPC Biznes zwiększa ochronę internetu dla średnich i dużych przedsiębiorstw wprowadzając usługę skutecznej ochrony przed atakami DDoS

temu

UPC Biznes wprowadziło całkowicie nową usługę, która zapewnia klientom skuteczną ochronę przed zagrożeniem związanym z rozproszonymi atakami typu Distributed Denial of Service (DDoS). Wspiera ona usługę symetrycznego dostępu do Internetu realizowanego w technologii światłowodowej.

Dagmara Krzesińska z UPC w konkursie na „Człowieka, który zmienia biznes”

Nasza koleżanka, Dagmara Krzesińska, Ekspert ds. odpowiedzialnego biznesu i reputacji w UPC Polska, została zgłoszona przez członków Koalicji „Dojrz@łość w sieci” do konkursu „Człowiek, który zmienia biznes 2014”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.