Dagmara Krzesińska z UPC w konkursie na „Człowieka, który zmienia biznes”

Dagmara Krzesińska z UPC w konkursie na „Człowieka, który zmienia biznes”

Opublikowany

nagroda.jpg
Nasza koleżanka, Dagmara Krzesińska, Ekspert ds. odpowiedzialnego biznesu i reputacji w UPC Polska, została zgłoszona przez członków Koalicji „Dojrz@łość w sieci” do konkursu „Człowiek, który zmienia biznes 2014”, organizowanego przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
W ramach konkursu, partner medialny TVP Info, spośród 50 zgłoszeń wybrał 10 i zaprosił widzów TVP Info oraz użytkowników portalu tvp.info do głosowania na „Człowieka, który zmienia biznes według widzów TVP Info”. Wśród tych 10 osób znalazła się Dagmara Krzesińska, realizująca działania CSR (biznesu odpowiedzialnego społecznie) w UPC Polska od 2004 roku.
Tytuł zostanie przyznany osobie, która zdobędzie najwięcej głosów w internetowej sondzie, dostępnej na stronach serwisu tvp.info w dniach 22 września – 9 października. System do głosowania działa w pełni sprawnie na przeglądarkach Mozilla Firefox i Google Chrome.
Celem nagrody głównej konkursu „Człowiek, który zmienia biznes 2014” jest uhonorowanie osób, które swoim osobistym zaangażowaniem przyczyniały się w ostatnim roku do upowszechnienia CSR w Polsce. To pierwsza w Polsce próba wyróżnienia i docenienia osób zaangażowanych na rzecz rozwoju społecznej odpowiedzialności biznesu. Dotyczy zarówno przedstawicieli firm, jak i otoczenia biznesu.
Przyznana zostanie również Nagroda Jubileuszowa w związku z tegorocznymi obchodami „15 lat partnerstwa na rzecz CSR w Polsce” oraz nagroda „Człowieka, która zmienia biznes według widzów TVP Info”, partnera medialnego wyróżnienia. Wszyscy laureaci zostaną ogłoszeni 20 października br., podczas uroczystej gali, która odbędzie się w ramach międzynarodowej konferencji „Biznes, który zmienia świat”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.