Usługi UPC pojawią się jesienią w Nowym Sączu
Usługi UPC pojawią się jesienią w Nowym Sączu

Usługi UPC pojawią się jesienią w Nowym Sączu

Opublikowany

UPC Polska stawia na inwestycje i rozwój, także w nowych miejscowościach. Operator ruszył z akcją informacyjną w Nowym Sączu, a już w październiku wystartuje w tym mieście z ofertą detaliczną i biznesową.

Nowy Sącz to kolejna nowa miejscowość na mapie UPC i kolejne – po Płocku, Głogowie, Rzeszowie i Tarnowie – miasto, w którym operator zainwestował w tym roku w nową infrastrukturę cyfrową. Dodatkowo, realizując strategię konsolidacji rozproszonego rynku kablowego, UPC rozpoczął dostarczanie swoich usług również mieszkańcom Bolesławca, Zdzieszowic i Kowar. W sumie dzięki stałym inwestycjom w rozwój z zasięgu szerokopasmowych sieci UPC cieszyć może się obecnie ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 140 miastach.
Mieszkańcy Nowego Sącza wraz z uruchomieniem oferty operatora, poznają m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, łączącej w sobie trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, oraz zalety telewizji mobilnej i superszybkiego internetu.
W mieście ruszyła już kampania informacyjna dotycząca usług UPC, a oferta będzie dostępna w tym mieście od połowy października. Działa dedykowana strona NowySacz.upc.pl, która umożliwia klientom pozostawienie swoich danych kontaktowych w celu umówienia wizyty instalatora.
Już 1 października usługi UPC będzie można zamawiać w salonie partnerskim ActiveJet, usytuowanym w Tesco, przy ul. płk. Władysława Beliny Prażmowskiego 11 w Nowym Sączu.
Klienci indywidualni znajdujący się w zasięgu sieci UPC Polska mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych operator oferuje również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA, Microsoft Office 365. Telewizja Cyfrowa UPC to oferta różnorodnych kanałów, w tym w jakości HD, pakiety dodatkowe zarówno dla fanów sportu jak i kina, min. HBO, CANAL+ oraz Cinemax i FilmBox. To również innowacyjne usługi cyfrowe takie jak platforma Horizon, która umożliwia dostęp do telewizji także na urządzeniach mobilnych, w tym poza domem, za pośrednictwem aplikacji Horizon Go, biblioteki 2000 filmów i seriali MyPrime oraz innowacyjnego dekodera, umożliwiającego – w zależności od wybranej przez klienta oferty – m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie i dostęp do YouTube’a. Klienci UPC mogą też korzystać z aplikacji UPC Phone pozwalającej na swobodę i mobilność w korzystaniu z taryfy telefonii stacjonarnej UPC za pomocą smartfonu, otrzymują również darmowy pakiet bezpieczeństwa F-Secure, który pozwala zabezpieczyć nawet trzy urządzenia, w tym laptop, smartfon czy tablet.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.