Romance TV w Telewizji Cyfrowej UPC. Aż 70 kanałów w HD
Romance TV w Telewizji Cyfrowej UPC. Aż 70 kanałów w HD

Romance TV w Telewizji Cyfrowej UPC. Aż 70 kanałów w HD

Opublikowany

25 września do oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołącza Romance TV. To kanał filmowo- serialowy dla kobiet. Dostępny będzie w pakiecie Max. Ponadto, klienci usługi My Prime zyskają dostęp do filmów i seriali z ramówki Romance TV. To już 70 kanał w jakości HD.

Romance TV to kanał filmowy skierowany do kobiet, który prezentuje europejskie seriale i filmy romantyczne oraz ekranizacje powieści Rosamunde Pilcher, Ingi Lindstroem, Barbary Wood, Emilie Richards, Charlotte Link, Utty Danelli i Katie Fforde.  Od dnia startu do końca grudnia kanał będzie dostępny, w ramach otwartego okna, dla wszystkich abonentów pakietów Select i Max. Od stycznia 2016 Romance TV będzie dostępny wyłącznie ramach pakietu Max. Dodatkowo, wszyscy klienci usługi My Prime będą mieli dostęp do bogatej oferty europejskich, romantycznych produkcji filmowych oraz seriali obyczajowych i komediowych na dekoderze i urządzeniach mobilnych.
W zależności od dekodera pojawi się na:
  • UPC Mediabox – 493
  • Horizon i Kaon* – 225
  • * do 28 września na dekoderach Kaon w Warszawie – 224

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.