Tomasz Izydorczyk nowym Dyrektorem Marketingu UPC Polska
Tomasz Izydorczyk nowym Dyrektorem Marketingu UPC Polska

Tomasz Izydorczyk nowym Dyrektorem Marketingu UPC Polska

Opublikowany

1 października do zespołu UPC Polska dołącza Tomasz Izydorczyk, który rozpocznie pracę na stanowisku Dyrektora Marketingu UPC Polska. Odpowiedzialny będzie za kreację, opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowej, strategii produktowej UPC oraz marki firmy.

Ostatnio Tomasz pełnił funkcję Dyrektora Marketingu ds. B2B w Orange Polska, a wcześniej Dyrektora ds. Strategii i Komunikacji Marketingowej tej spółki. Z branżą telekomunikacyjną związany jest od ponad 16 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w międzynarodowej firmie doradczej A.T. Kearney, The Boston Consulting Group, jak również w Zakładach Farmaceutycznych Polpharma oraz w Vectra Polska, gdzie pełnił funkcję Dyrektora Operacyjnego. Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie, posiada także tytuł MBA University of Minnesota. Tomasz Izydorczyk będzie bezpośrednio raportował do prezesa UPC Polska Ramiro Lafarga.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Nowy układ oraz brak dubli SD na dekoderach KAON od UPC

UPC Polska wprowadza nowy układ kanałów na dekoderach KAON oraz kończy dublowanie programów w jakości SD. To wszystko z myślą o klientach, by korzystanie z Telewizji Cyfrowej UPC było jeszcze łatwiejsze i bardziej przejrzyste.