Nowy układ oraz brak dubli SD na dekoderach KAON od UPC
Nowy układ oraz brak dubli SD na dekoderach KAON od UPC

Nowy układ oraz brak dubli SD na dekoderach KAON od UPC

Opublikowany

UPC Polska wprowadza nowy układ kanałów na dekoderach KAON oraz kończy dublowanie programów w jakości SD. To wszystko z myślą o klientach, by korzystanie z Telewizji Cyfrowej UPC było jeszcze łatwiejsze i bardziej przejrzyste.

Od 22 września klienci dekoderów KAON z  Zielonej Góry, Krakowa i okolic mogą już korzystać z nowego układu na dekoderach KAON. 28 września tą zmianą zostaną również objęci mieszkańcy Warszawy. Tym samym, abonenci posiadający dekodery KAON otrzymają tę samą numerację, jak klienci dekoderów Horizon, co oznacza jeszcze jaśniejszą i bardziej intuicyjną numerację programu TV, np. TVP 1 będzie dostępne na pozycji 1, a nie jak do tej pory 101. Zmiany na dekoderze KAON to również koniec dublowania kanałów w jakości SD – oznacza to, że klienci, którzy posiadali kanały w dwóch formatach (np. TVP 1 SD i TVP 1 HD),  zobaczą na swoich dekoderach wyłącznie wersje w wyższej jakości – HD.
Jakie korzyści? Klienci zyskają:
  • krótszy czas dotarcia do ulubionych programów.
  • łatwiejszy dostęp i nawigację po układzie kanałów.
  • brak kanałów w dwóch formatach (SD i HD). Wyłącznie w H
Więcej informacji znajduje się na stronie upc.pl:

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.