Newsroom na weekend- UPC Digital Art na półmetku
Newsroom na weekend- UPC Digital Art na półmetku

Newsroom na weekend- UPC Digital Art na półmetku

Opublikowany

Poznaliśmy finalistów projektu UPC Digital Art, konkursu dedykowanego artystom, którzy wykorzystują w swoich projektach technologie cyfrowe, w tym m.in.: ilustratorzy, twórcy animacji i muzyki.

Teraz czas na warsztaty z udziałem najlepszych twórców sztuki digital, takich jak Radzimir Dębski ‘JIMEK’- polski kompozytor muzyki filmowej i rozrywkowej, dyrygent i producent muzyczny, Jakub Koźniewski – designer nowych mediów, Andrzej Pągowski – artysta, grafik, Kamil Dąbkowski –  ekspert w zakresie animacji, należący do zespołu studia Platige Image, Paweł Janicki – artysta, autor muzyczny, producent, Konrad Jerin – redaktor naczelny F5, Malwina Konopacka – ilustratorka, projektantka. Pod okiem mentorów finałowa 15, będzie przygotowywała 30 sekundową animację, pokazującą wybrany proces działania np. zjawisko fizyczne, proces mechaniczny, społeczny.
Uczestnicy konkursu zobowiązani są do wykorzystania szerokiej gamy technik analogowych i cyfrowych. Podstawowym kryterium oceny prac będzie kreatywne rozwinięcie i zinterpretowanie hasła  #ToFajnieDziala.
Twórcy zwycięskiej animacji zdobędą 20.000 złotych, a ich dzieło będzie miało swoją premierę na kanale Sundance Channel.
Poznaj Jurorów UPC Digital Art:
Finaliści UPC Digital Art oraz ich prace możesz zobaczyć na: http://www.fpiec.pl/post/2015/09/10/upc-digital-art-wyniki-i-etapu-konkursu.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.