Znamy półfinalistów UPC Digital Art
Znamy półfinalistów UPC Digital Art

Znamy półfinalistów UPC Digital Art

Opublikowany

Pierwsze wyniki konkursu dla artystów wykorzystujących technologie cyfrowe – UPC Digital Art

Dobiegł końca pierwszy etap konkursu UPC Digital Art organizowanego przez UPC Polska,  dostawcę innowacyjnych usług cyfrowych. Spośród nadesłanych portfolio do finału zostało wybranych 15 twórców. Każdy z nich ma szansę na wygraną w wysokości 20 000 złotych oraz premierę swojej pracy na Sundance Channel. Wcześniej podczas zamkniętych warsztatów z Jurorami i Mentorami akcji, finaliści będą mieli szansę na indywidualne konsultacje z zakresu grafiki, muzyki i animacji. Wspierać ich będą m.in. Radzimir Dębski „JIMEK”, Jakub Koźniewski czy Andrzej Pągowski.
UPC Digital Art to konkurs dedykowany artystom wykorzystującym w swoich projektach technologie cyfrowe, w tym m.in.: ilustratorzy, twórcy animacji i muzyki. Nadrzędnym celem projektu jest stworzenie pierwszego przeglądu polskiej sceny digital artowej.
Finaliści konkursu UPC Digital Art zobowiązani są do przygotowania 30 sekundowej animacji, pokazującej wybrany proces działania np. zjawisko fizyczne, proces mechaniczny, społeczny. Liczy się innowacyjne podejście. Uczestnicy konkursu zobowiązani są do wykorzystania szerokiej gamy technik analogowych i cyfrowych. Podstawowym kryterium oceny prac będzie kreatywne rozwinięcie i zinterpretowanie hasła  #ToFajnieDziala.
Wcześniej artyści będą mieli okazję uczestniczyć w warsztatach organizowanych pod okiem mentorów takich jak Radzimir Dębski „JIMEK”- polski kompozytor muzyki filmowej i rozrywkowej, dyrygent i producent muzyczny, Jakub Koźniewski – designer nowych mediów, Andrzej Pągowski – artysta, grafik, Kamil Dąbkowski –  ekspert w zakresie animacji, należący do zespołu studia Platige Image, Paweł Janicki – artysta, autor muzyczny, producent, Konrad Jerin – redaktor naczelny F5, Malwina Konopacka – ilustratorka, projektantka. Twórcy zwycięskiej animacji zdobędą 20.000 złotych, a ich dzieło będzie miało swoją premierę na kanale Sundance Channel.
Nagrody zostaną wręczone podczas gali finałowej, która zaplanowana jest na koniec października.
Kolejne informacje na temat konkursu będą publikowane na kanałach social media z hashtagiem #ToFajnieDziala i #upcDigitalArt Szczegóły nt. konkursu: www.fpiec.pl/feed/upc
Organizator: UPC Polska
Partner kreatywny: F5 – Trendy Rynku i Kultury
Partnerzy: Facebook, Platige Image, Sundance Channel

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.