UPC Polska zwiększa inwestycje w rozwój infrastruktury szerokopasmowej
UPC Polska zwiększa inwestycje w rozwój infrastruktury szerokopasmowej

UPC Polska zwiększa inwestycje w rozwój infrastruktury szerokopasmowej

Opublikowany

Operator zapowiada świadczenie usług w czterech nowych miejscowościach i planuje dalszy rozwój sieci.

Warszawa, 10 września 2015 r.: UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, rozwija swoją sieć i rozpocznie oferowanie usług w nowych miejscowościach, których mieszkańcy poznają m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, która łączy ze sobą trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, oraz zalety telewizji mobilnej i superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s.
Dzięki stałym inwestycjom w rozwój infrastruktury cyfrowej, z zasięgu szerokopasmowych sieci UPC cieszyć może się obecnie ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 140 miastach. Obecnie operator zwiększa zasięg w Małopolsce, gdzie z usługami UPC zapoznać będą się mogli jeszcze w tym roku mieszkańcy Tarnowa. UPC rozszerza też zasięg o nowy region – Podkarpacie, gdzie już jesienią 2015 r. z usług UPC korzystać będą mogli mieszkańcy Rzeszowa.
UPC rozwija jednocześnie działalność na Dolnym Śląsku, gdzie zaoferuje usługi także w Głogowie. Do grona miejscowości z zasięgiem UPC w maju dołączył Płock. Dzięki inwestycji UPC w rozwój sieci, w którą zaangażowane były też lokalne podmioty, mieszkańcy Płocka mogą od maja korzystać z innowacyjnych usług UPC.
Jednocześnie UPC poszukuje możliwości konsolidacji rozdrobnionego rynku kablowego w Polsce i oprócz programu budowy nowych sieci kontynuuje ekspansję poprzez przejmowanie innych spółek – dzięki temu usługi UPC dotrą też do mieszkańców Bolesławca i Kowar w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowic w woj. opolskim.

Chcemy szybciej, niż dotychczas, rozwijać naszą sieć i docierać do nowych miejscowości. W ostatnich latach poszerzaliśmy zasięg średnio o ponad 30 tys. gospodarstw domowych rocznie. W 2015 roku – tylko dzięki nowym inwestycjom – przyrost ten będzie sześciokrotnie większy. Naszym celem jest zaistnienie z innowacyjnymi usługami UPC najszerzej, jak to tylko możliwe 

– podkreśla Ramiro Lafarga, prezes zarządu UPC Polska.

Klienci indywidualni znajdujący się w zasięgu sieci UPC Polska mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych oferujemy również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA, Microsoft Office 365.
Telewizja Cyfrowa UPC to oferta różnorodnych kanałów, w tym w jakości HD, pakiety dodatkowe zarówno dla fanów sportu jak i kina, min. HBO, CANAL+ oraz Cinemax i FilmBox. To również innowacyjne usługi cyfrowe takie jak platforma Horizon, która umożliwia dostęp do telewizji także na urządzeniach mobilnych, w tym poza domem, za pośrednictwem aplikacji Horizon Go, biblioteki 2000 filmów i seriali MyPrime oraz innowacyjnego dekodera, umożliwiającego – w zależności od wybranej przez klienta oferty – m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie i dostęp do YouTube’a. Klienci UPC mogą też korzystać z aplikacji UPC Phone pozwalającej na swobodę i mobilność w korzystaniu z taryfy telefonii stacjonarnej UPC za pomocą smartfonu, otrzymują również darmowy pakiet bezpieczeństwa F-Secure, który pozwala zabezpieczyć nawet trzy urządzenia, w tym laptop, smartfon czy tablet.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 418 400 abonentów, w tym 925 500 z telewizji cyfrowej, 259 200 z telewizji analogowej, 1 010 700 z szerokopasmowego internetu i 569 300 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 czerwca 2015 r.). Dodatkowo, na koniec czerwca 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.