Telewizja Cyfrowa Max HD i Internet 250 Mb/s w promocji dla każdego, kto wybierze w UPC usługi w pakiecie
Telewizja Cyfrowa Max HD i Internet 250 Mb/s w promocji dla każdego, kto wybierze w UPC usługi w pakiecie

Telewizja Cyfrowa Max HD i Internet 250 Mb/s w promocji dla każdego, kto wybierze w UPC usługi w pakiecie

Opublikowany

Nowe promocje w UPC i elastyczna oferta, która pozwala w swobodny sposób wybierać usługi.

Warszawa, 3 września 2015 r.: UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, ruszył z przełomową ofertą, która odpowiada na potrzeby klientów pragnących większej elastyczności i swobody w doborze i korzystaniu z usług, a także coraz większych szybkości internetu. Dlatego ofercie towarzyszy atrakcyjna promocja, obejmująca najszybszy internet do 250 Mb/s i najbogatszy pakiet telewizyjny Max HD. Ofertę wspiera nowa odsłona kampanii z MegaRodzinką.
W nowej ofercie UPC klient może wybrać usługi w dowolnej konfiguracji, w tym dowolne usługi pojedyncze. Jeśli jednak zdecyduje się na pakiet, czyli kombinację dwóch lub trzech usług, będzie miał do końca roku dodatkowo bezpłatny dostęp do internetu o szybkości do 250 Mb/s oraz telewizji Max HD, zawierającej aż 140 kanałów, w tym 50 HD. Promocja dotyczy też tych klientów, którzy zdecydują się od razu kupić paczkę z dostępem do internetu o najwyższej szybkości 250 Mb/s i najbogatszym pakietem telewizyjnym Max HD – w prezencie otrzymają oni przez cztery miesiące usługi za złotówkę.
Ponadto, klienci wybierający więcej niż jedną usługę premiowani są dodatkowymi benefitami, w tym dostępem do biblioteki MyPrime – Filmy i Seriale, zawierającej ponad 2000 pozycji oraz usługą Horizon Go, pozwalającą oglądać telewizję na urządzeniach mobilnych, także poza domem. Nowa oferta przewiduje też wiele usług dodatkowych, jak multiroom w atrakcyjnej cenie 10 zł miesięcznie.

Elastyczna oferta

Nowa oferta UPC wyróżnia się elastycznością, dzięki której każdy może wybrać taki produkt, jaki najbardziej mu pasuje. Jest też jeszcze korzystniejsza pod względem wartości oferowanych usług.
Dotyczy to zarówno oferty na usługi pojedyncze (telewizja, internet), jak i na pakiety. Wszystko po to, by klient mógł łatwiej dokonać wyboru i dzięki temu korzystać z innowacyjnych usług cyfrowych UPC

Najlepsza telewizja cyfrowa

UPC zaproponowało też atrakcyjne oferty na pojedyncze usługi. I tak cena pojedynczej usługi telewizyjnej zaczyna się od 29 zł. Już za 60 zł klient może cieszyć się pakietem Select (103 kanały, w tym 38 w jakości HD) z innowacyjnym dekoderem Horizon, a od 80 zł pakietem Max – także z Horizonem (140 kanałów, w tym 50 HD). Oczywiście klient może wybrać ofertę telewizji z innym dekoderem. Dodatkowo do pakietów z dekoderem Horizon, zawierających usługę telewizji i internetu, UPC dodaje – bez dodatkowych opłat – dostęp do bogatej biblioteki filmów i seriali MyPrime.

Najszybszy internet

UPC podnosi prędkości w podstawowej ofercie internetu z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s. Do tego klient otrzyma bezpłatnie Pakiet Bezpieczeństwa na trzy dowolne urządzenia (komputer, smartfon, tablet). W przypadku pojedynczej usługi dostępu do internetu dostępne są trzy warianty: do 30 Mb/s za 49 zł, do 120 Mb/s za 59 zł i do 250 Mb/s za 89 zł.

Telefon bez limitu

W nowej ofercie klient może też wybrać dodatkowo usługę telefonu domowego z opcją rozmów bez limitu w ramach sieci UPC bez dodatkowych opłat oraz – za 10 zł – bez limitu na telefony stacjonarne, albo za 20 zł na stacjonarne i komórkowe.

Nowa kampania z MegaRodzinką

W najnowszym spocie promującym usługi UPC, do znanych już postaci dołączą zupełnie nowi bohaterowie, a idea nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec drugiego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 418 400 abonentów, w tym 925 500 z telewizji cyfrowej, 259 200 z telewizji analogowej, 1 010 700 z szerokopasmowego internetu i 569 300 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które łączą ponad 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 30 czerwca 2015 r.). Dodatkowo, na koniec czerwca 2015 r. roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych oraz oferowało usługi WiFi w sześciu milionach miejsc dostępu.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, Ziggo, Unitymedia, Telenet, UPC, VTR i Liberty. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

temu

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonen
To był GigaDay w UPC Polska!

temu

To był GigaDay w UPC Polska – pokazaliśmy możliwości naszej światłowodowej sieci i rozpędziliśmy nasz Internet do blisko 2 Gbps, przygotowując się do wprowadzenia w tym roku gigabitowego Internetu światłowodowego oraz urządzeń zapewniających najlepsze WiFi w domu. Przeży
UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

temu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją.
Gala KSW 44 z gdańskiej Ergo Areny na żywo w UPC Polska

temu

Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA. Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków. Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem. Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.

Canal+ Sport i Canal+ Sport 2 w promocji dla wszystkich abonentów pakietów SELECT i MAX

Kanały premium, oferujące najlepszą sportową rozrywkę – Canal+ Sport i Canal+ Sport 2 są od dziś dostępne dla wszystkich abonentów Telewizji Cyfrowej UPC, posiadających pakiet Select lub Max. Przez cały wrzesień abonenci mogą śledzić rozgrywki UEFA Champions League, polskiej Ekstraklasy oraz angielskiej Premier League.