Paramount HD, Comedy Central HD i Nick Jr – od dziś w ofercie UPC Polska
Paramount HD, Comedy Central HD i Nick Jr – od dziś w ofercie UPC Polska

Paramount HD, Comedy Central HD i Nick Jr – od dziś w ofercie UPC Polska

Opublikowany

Jeszcze więcej rozrywki dostępnej od dziś dla abonentów UPC – zarówno dla dorosłych jak i dla dzieci. Na liście programów klienci UPC znajdą teraz Paramount HD, Comedy Central HD oraz Nick Jr.

Paramount Channel HD to światowa marka telewizyjna, powstała z inicjatywy jednej z największych wytwórni filmowych, Paramount Pictures, należącej do grupy mediowej Viacom. Paramount Channel HD gwarantuje widzom rozrywkę w amerykańskim stylu. To jedyny kanał filmowy w Polsce grający wyłącznie hity filmowe z USA, wśród nich zarówno kultowe megaprodukcje tworzące blisko stuletnią historię kina amerykańskiego, jak i najnowsze produkcje Hollywood. Stacja oferuje widzom filmy wyłącznie w jakości HD/Blue Ray. W ofercie UPC kanał dostępny jest w pakiecie Max. Na dekoderach Horizon znalazł się na pozycji 205, Mediabox – 483, Kaon – 214.
Comedy Central był już dostępny w ofercie UPC, ale teraz można go oglądać w jakości HD – zarówno w pakiecie Select jak i Max. To kanał komediowy stworzony z myślą o wielbicielach dobrego humoru, skierowany do widowni między 16. a 49. rokiem życia. Stacja prezentuje seriale, które podbiły serca milionów widzów na całym świecie, takie jak „Teoria Wielkiego podrywu”, „Przyjaciele”, czy „Jak poznałem waszą matkę”. Comedy Central to także kultowe kreskówki, takie jak „Miasteczko South Park”. Kanał Comedy Central jest dostępny na dekoderze Horizon na pozycji 10 i 218, Mediabox – 10 i 484, Kaon – 205.
Nick Jr to z kolei kanał skierowany do najmłodszych widzów w wieku od 2 do 5 lat oraz ich rodziców. Można tu obejrzeć interaktywne, pobudzające wyobraźnię bajki, łączące zabawę z edukacją. Kreskówki emitowane na kanale nie tylko bawią, ale również w nowoczesny sposób uczą, m.in. podstaw języka angielskiego czy wzorów matematycznych. Nick Jr nadaje w języku polskim 24 godziny na dobę. Kanał jest dostępny w pakiecie Max, a znaleźć go można na dekoderach Horizon na pozycji 608, Mediabox – 668, a Kaon – 607.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.