UPC rusza dziś z nową ofertą: elastyczną i jeszcze korzystniejszą
UPC rusza dziś z nową ofertą: elastyczną i jeszcze korzystniejszą

UPC rusza dziś z nową ofertą: elastyczną i jeszcze korzystniejszą

Opublikowany

Nowa oferta UPC wyróżnia się elastycznością, dzięki której każdy może wybrać taki produkt, jaki najbardziej mu pasuje. Jest też jeszcze korzystniejsza pod względem wartości oferowanych usług.

Wraz z ofertą startuje nowa kampania reklamowa.
Zmianie ulega zarówno oferta na usługi pojedyncze (telewizja, internet), jak i na pakiety. Wszystko po to, by klient mógł łatwiej dokonać wyboru i dzięki temu korzystać z innowacyjnych usług cyfrowych UPC Polska.

Najszybszy internet

W przypadku pojedynczej usługi internetu od dziś dostępne są trzy warianty:
  • do 30 Mb/s za 49 zł,
  • do 120 Mb/s za 59 zł
  • do 250 Mb/s za 89 zł
Oznacza to podniesienie prędkości w podstawowej ofercie internetu z 10 Mb/s do 30 Mb/s, a prędkości 60 Mb/s do 120 Mb/s. Do tego klient otrzyma bezpłatnie Pakiet Bezpieczeństwa na trzy dowolne urządzenia (komputer, smartfon, tablet).
UPC dba o to, by oferta była atrakcyjna dla klientów. Najnowsza analiza Urzędu Komunikacji Elektronicznej wskazuje, że oferta internetu od UPC jest najkorzystniejsza cenowo dla usługi o dużych prędkościach.

Najlepsza telewizja

Cena pojedynczej usługi telewizyjnej zaczyna się od 29 zł. Już za 60 zł klient może cieszyć się pakietem Select (102 kanały, w tym 35 w jakości HD) z innowacyjnym dekoderem Horizon, a od 80 zł pakietem Max – także z Horizonem (138 kanałów, w tym 46 HD). Oczywiście klient może wybrać ofertę telewizji z innym dekoderem. Dodatkowo do pakietów z dekoderem Horizon, zawierających usługę telewizji i internetu, UPC dodaje – bez dodatkowych opłat – dostęp do bogatej biblioteki filmów i seriali MyPrime.

Telefon bez limitu

W nowej ofercie klient może też wybrać dodatkowo usługę telefonu domowego z opcją rozmów bez limitu w ramach sieci UPC bez dodatkowych opłat oraz – za 10 zł – bez limitu na telefony stacjonarne, albo za 20 zł na stacjonarne i komórkowe.

Najkorzystniej w pakiecie

UPC zachęca przede wszystkim do wybierania usług w pakietach.
W nowej ofercie pakietów klient może wybrać dowolną kombinację dwóch lub trzech usług, w tym internet o szybkościach do 30 Mb/s, do 120 Mb/s i do 250 Mb/s z telewizją Select lub Max i dekoderem Horizon. Klienci wybierający więcej niż jedną usługę premiowani są dodatkowymi benefitami: usługą Horizon Go oraz dostępem do biblioteki MyPrime. Nowa oferta przewiduje też wiele usług dodatkowych, jak multiroom w atrakcyjnej cenie 10 zł miesięcznie.
UPC przygotowało też oferty dla osób zainteresowanych telefonem stacjonarnym z internetem oraz telefonem stacjonarnym i telewizją.
Ponadto na klientów czeka wiele promocji, których szczegóły będą dostępne u sprzedawców.

Nowa kampania

Nową ofertę wspiera kampania reklamowa, która startuje również dzisiaj.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.