Nowa kampania z MegaRodzinką wspiera nową ofertę UPC
Nowa kampania z MegaRodzinką wspiera nową ofertę UPC

Nowa kampania z MegaRodzinką wspiera nową ofertę UPC

Opublikowany

UPC Polska startuje z kampanią reklamową, wspierającą nową ofertę zawierającą m.in. megaszybki internet i megabogatą ofertę telewizyjną.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.
Zobaczcie spot:
Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej innowacyjne na polskim rynku produkty od UPC, w tym najnowocześniejszy dekoder Horizon, łączący telewizję, telefon i internet w jednym urządzeniu. Horizon oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym – w zależności od oferty wybranej przez klienta – m.in. możliwość nagrywania nawet programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do YouTube’a, a także dwustronny radiowy pilot, dzięki któremu wyszukiwanie swoich ulubionych programów jest jeszcze łatwiejsze. Horizon sam uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Dodatkowo klienci mają dostęp do bogatych bibliotek VOD, w tym MyPrime – Filmy i Seriale, która zawiera ponad 2000 pozycji.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. We wrześniu rozpocznie się też kampania outdoorowa. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Newsroom na weekend. Przegląd sceny digital art: Sztuka danych

Cyfrowe narzędzia pozwalają artystom wykorzystywać olbrzymie zasoby danych i przedstawiać je w wyszukanej wizualnie formie – tak powstaje sztuka danych.