Nowa kampania z MegaRodzinką wspiera nową ofertę UPC
Nowa kampania z MegaRodzinką wspiera nową ofertę UPC

Nowa kampania z MegaRodzinką wspiera nową ofertę UPC

Opublikowany

UPC Polska startuje z kampanią reklamową, wspierającą nową ofertę zawierającą m.in. megaszybki internet i megabogatą ofertę telewizyjną.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego formatu MegaRodzinki, ale do znanych już bohaterów, granych m.in. przez Sylwię Gliwę i Tomasza Sobczaka, dołączą sąsiedzi – w tych rolach Robert Wabich i Małgorzata Lewińska. Idea kreatywna nowej kampanii brzmi: Po co chodzić do sąsiada, jeśli można mieć UPC u siebie.
Zobaczcie spot:
Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej innowacyjne na polskim rynku produkty od UPC, w tym najnowocześniejszy dekoder Horizon, łączący telewizję, telefon i internet w jednym urządzeniu. Horizon oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym – w zależności od oferty wybranej przez klienta – m.in. możliwość nagrywania nawet programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do YouTube’a, a także dwustronny radiowy pilot, dzięki któremu wyszukiwanie swoich ulubionych programów jest jeszcze łatwiejsze. Horizon sam uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Dodatkowo klienci mają dostęp do bogatych bibliotek VOD, w tym MyPrime – Filmy i Seriale, która zawiera ponad 2000 pozycji.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. We wrześniu rozpocznie się też kampania outdoorowa. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.