UPC partnerem 21. Bolesławieckiego Święta Ceramiki
UPC partnerem 21. Bolesławieckiego Święta Ceramiki

UPC partnerem 21. Bolesławieckiego Święta Ceramiki

Opublikowany

UPC Polska zaprasza na stoisko, gdzie zaprezentuje moc atrakcji dla mieszkańców Bolesławca i gości odwiedzających tegoroczne Bolesławieckie Święto Ceramiki.  

Stoisko UPC Polska rozpocznie 1 września świadczenie usług w Bolesławcu. Możliwe jest to dzięki przejęciu w grudniu zeszłego roku spółki Azart-Sat, operatora telekomunikacyjnego, działającego w województwie dolnośląskim i opolskim. Tym samym UPC Polska, lider innowacyjnych usług cyfrowych, poszerza zasięg swoich usług o kolejne trzy nowe miasta: Bolesławiec i Kowary w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowice w woj. opolskim.
Teraz przyszedł czas, by lepiej zaprezentować się mieszkańcom Bolesławca. Stąd nasze partnerstwo na Święcie Ceramiki i stoisko, które znaleźć można naprzeciwko City Center. A na nim m.in. możliwość przeniesienia się w wirtualną rzeczywistość ze specjalnymi okularami i inne atrakcje.
A oto niespodzianka – skierowane specjalnie do mieszkańców pozdrowienia od Andrzeja Pągowskiego, artysty grafika, jurora konkursu UPC Digital Art.
Niezwykłych wrażeń, jakie niosą ze sobą usługi cyfrowe mieszkańcy Bolesławca będą mogli też od 1 września doświadczać dzięki usługom UPC. To m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, która łączy ze sobą trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, zalety telewizji mobilnej z dostępem do blisko 100 kanałów, które można oglądać, gdzie i na jakim urządzeniu się chce oraz superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s. To również biblioteka MyPrime z ponad 2000 filmów i seriali, sieć 600 000 darmowych hot-spotów w całym kraju i aplikacja UPC Phone, pozwalająca korzystać z telefonu domowego także przez smartfon.
Zapraszamy na stoisko.
ulotka_bolesławiec.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.