UPC rusza z ofertą dla studentów
UPC rusza z ofertą dla studentów

UPC rusza z ofertą dla studentów

Opublikowany

Szerokopasmowy dostęp do internetu jest dziś niezbędnym narzędziem wszystkich studentów. To właśnie dlatego UPC wprowadza od dziś specjalną promocję skierowaną właśnie do nich.

Wychodząc naprzeciw potrzebom studentów, UPC wprowadza nową ofertę promocyjną, umożliwiającą zamówienie usługi internetowej lub pakietu internetu z telewizją na okres do 30 czerwca 2016. Tak skonstruowana umowa pozwala pozbyć się problemu rachunków za usługi w okresie wakacyjnym, gdy większość studentów wraca do swoich rodzinnych domów.
I tak internet do 30 Mb/s kosztować będzie w promocji 59 zł miesięcznie, do 120 Mb/s to koszt 69 zł, a do 250 Mb/s student dostanie za 99 zł. W ofercie znajduje się też możliwość dokupienia usługi telewizyjnej, np. do internetu o szybkości do 120 Mb/s dokupić można pakiet Select (102 kanały, w tym 35 HD) z telewizją mobilną Horizon Go za 59 zł miesięcznie.
Instalacja pakietów cyfrowych wraz z dekoderem kosztuje w ofercie dla studentów 49 zł.
Ofertę można znaleźć na stronie www.upc.pl/student.Wszystkie usługi UPC dla klientów indywidualnych można zamawiać na stronie www.upc.pl, pod numerem 813 813 813, w lokalnych Biurach Obsługi Klienta oraz u przedstawicieli handlowych.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.