UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia
UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia

UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia

Opublikowany

Nowa oferta UPC Biznes już na 6 miesięcy zobowiązania

UPC Biznes, dostarczające kompleksowe usługi cyfrowe dla przedsiębiorców, przygotowało specjalną promocję, w której klienci mogą skorzystać z innowacyjnych usług operatora podpisując zobowiązanie na okres 6 miesięcy. Tym samym dostawca oferuje nowym klientom swobodę wyboru, szansę na sprawdzenie niezawodności usług oraz profesjonalnej obsługi.
Nowi klienci biznesowi mają teraz okazję, by skorzystać z dostępnych aktualnie pakietów usług z krótkim, 6-miesięcznym okresem zobowiązania. Po tym czasie, klient zachowa dotychczasową ofertę, a wartość pakietu zostanie zwiększona o 2, 4 lub 5 zł. I tak, cena usługi internetowej wzrośnie o 2 zł, do pakietu dwóch usług zostanie doliczone 4 zł, a koszt pakietu składają się z usługi trzech usług, zostanie podwyższony o 5 zł miesięcznie. Pakiety UPC Biznes złożone są z jednej, dwóch lub trzech usług: Internetu, telewizji cyfrowej (w tym platformy Horizon) i telefonu. W skład każdego z nich wchodzi także m.in. WiFi UPC dla firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu. Integralną częścią większości pakietów jest także unikalna na rynku usługa Gwarancja SLA, dzięki której, klient biznesowy, nawet w przypadku braku usług, ma pewność przywrócenia ich działania w czasie nie dłuższym niż 12 a nawet 6 godzin.

Wysoka jakość usług, bez ryzyka dla biznesu

Nowa promocja UPC Biznes skierowana jest do klientów, dla których ważna jest wysoka jakość  usług oraz profesjonalna obsługa. Dostawca od lat daje swoim klientom możliwość sprawdzenia produktów w codziennej pracy. Gwarantuje satysfakcję lub możliwość rozwiązania umowy w ciągu 60 dni, bez konieczności zwrotu przyznanych ulg. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów.
Więcej informacji na temat nowej promocji UPC Biznes: http://biznes.upc.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Liberty Global ogłosiło wyniki za drugi kwartał 2015 roku. Drugi kwartał UPC Polska pod znakiem inwestycji w rozwój sieci w nowych lokalizacjach

Warszawa, 5 sierpnia 2015 r.: UPC Polska konsekwentnie zwiększało w drugim kwartale 2015 roku sprzedaż usług cyfrowych. Na koniec czerwca 2015 r. UPC Polska miało 1 418 400 klientów, którzy korzystali z 2 764 700 usług (RGU*). Od początku roku wzrósł też znacząco zasięg sieci UPC.