UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia
UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia

UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia

Opublikowany

Nowa oferta UPC Biznes już na 6 miesięcy zobowiązania

UPC Biznes, dostarczające kompleksowe usługi cyfrowe dla przedsiębiorców, przygotowało specjalną promocję, w której klienci mogą skorzystać z innowacyjnych usług operatora podpisując zobowiązanie na okres 6 miesięcy. Tym samym dostawca oferuje nowym klientom swobodę wyboru, szansę na sprawdzenie niezawodności usług oraz profesjonalnej obsługi.
Nowi klienci biznesowi mają teraz okazję, by skorzystać z dostępnych aktualnie pakietów usług z krótkim, 6-miesięcznym okresem zobowiązania. Po tym czasie, klient zachowa dotychczasową ofertę, a wartość pakietu zostanie zwiększona o 2, 4 lub 5 zł. I tak, cena usługi internetowej wzrośnie o 2 zł, do pakietu dwóch usług zostanie doliczone 4 zł, a koszt pakietu składają się z usługi trzech usług, zostanie podwyższony o 5 zł miesięcznie. Pakiety UPC Biznes złożone są z jednej, dwóch lub trzech usług: Internetu, telewizji cyfrowej (w tym platformy Horizon) i telefonu. W skład każdego z nich wchodzi także m.in. WiFi UPC dla firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu. Integralną częścią większości pakietów jest także unikalna na rynku usługa Gwarancja SLA, dzięki której, klient biznesowy, nawet w przypadku braku usług, ma pewność przywrócenia ich działania w czasie nie dłuższym niż 12 a nawet 6 godzin.

Wysoka jakość usług, bez ryzyka dla biznesu

Nowa promocja UPC Biznes skierowana jest do klientów, dla których ważna jest wysoka jakość  usług oraz profesjonalna obsługa. Dostawca od lat daje swoim klientom możliwość sprawdzenia produktów w codziennej pracy. Gwarantuje satysfakcję lub możliwość rozwiązania umowy w ciągu 60 dni, bez konieczności zwrotu przyznanych ulg. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów.
Więcej informacji na temat nowej promocji UPC Biznes: http://biznes.upc.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.