UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia
UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia

UPC Biznes potwierdza niezawodność usług i daje możliwość ich sprawdzenia

Opublikowany

Nowa oferta UPC Biznes już na 6 miesięcy zobowiązania

UPC Biznes, dostarczające kompleksowe usługi cyfrowe dla przedsiębiorców, przygotowało specjalną promocję, w której klienci mogą skorzystać z innowacyjnych usług operatora podpisując zobowiązanie na okres 6 miesięcy. Tym samym dostawca oferuje nowym klientom swobodę wyboru, szansę na sprawdzenie niezawodności usług oraz profesjonalnej obsługi.
Nowi klienci biznesowi mają teraz okazję, by skorzystać z dostępnych aktualnie pakietów usług z krótkim, 6-miesięcznym okresem zobowiązania. Po tym czasie, klient zachowa dotychczasową ofertę, a wartość pakietu zostanie zwiększona o 2, 4 lub 5 zł. I tak, cena usługi internetowej wzrośnie o 2 zł, do pakietu dwóch usług zostanie doliczone 4 zł, a koszt pakietu składają się z usługi trzech usług, zostanie podwyższony o 5 zł miesięcznie. Pakiety UPC Biznes złożone są z jednej, dwóch lub trzech usług: Internetu, telewizji cyfrowej (w tym platformy Horizon) i telefonu. W skład każdego z nich wchodzi także m.in. WiFi UPC dla firm oczekujących kompleksowej usługi bezprzewodowego dostępu do Internetu. Integralną częścią większości pakietów jest także unikalna na rynku usługa Gwarancja SLA, dzięki której, klient biznesowy, nawet w przypadku braku usług, ma pewność przywrócenia ich działania w czasie nie dłuższym niż 12 a nawet 6 godzin.

Wysoka jakość usług, bez ryzyka dla biznesu

Nowa promocja UPC Biznes skierowana jest do klientów, dla których ważna jest wysoka jakość  usług oraz profesjonalna obsługa. Dostawca od lat daje swoim klientom możliwość sprawdzenia produktów w codziennej pracy. Gwarantuje satysfakcję lub możliwość rozwiązania umowy w ciągu 60 dni, bez konieczności zwrotu przyznanych ulg. Dzięki temu klient ma możliwość zweryfikowania obietnicy złożonej przez firmę, w tym niezawodności i wysokich parametrów produktów.
Więcej informacji na temat nowej promocji UPC Biznes: http://biznes.upc.pl

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
UPC Polska poszerza swoją ofertę telewizyjnej rozrywki o kanał Epic Drama

temu

UPC Polska wzbogaca swoje portfolio programów o Epic Drama – kanał oferujący krajowej publiczności dostęp do największych współczesnych produkcji kostiumowych. Nowy kanał będzie dostępny w pakiecie Max od 12 czerwca br. Dodatkowo, zostanie promocyjnie udostępniony abonen
To był GigaDay w UPC Polska!

temu

To był GigaDay w UPC Polska – pokazaliśmy możliwości naszej światłowodowej sieci i rozpędziliśmy nasz Internet do blisko 2 Gbps, przygotowując się do wprowadzenia w tym roku gigabitowego Internetu światłowodowego oraz urządzeń zapewniających najlepsze WiFi w domu. Przeży
UPC Polska dołącza do swojej oferty boostery – urządzenia do zwiększania zasięgu WiFi w dużym mieszkaniu i domu

temu

Do portfolio produktów UPC Polska dołączyły WiFi Boosters – urządzenia zapewniające jeszcze lepszy dostęp do sieci internetowej oraz szybkie i niezawodne bezprzewodowe łącze internetowe WiFi na wielu urządzeniach jednocześnie. Boostery dedykowane są zwłaszcza klientom mieszkającym w dużych mieszkaniach i domach jednorodzinnych, w których zasięg WiFi klasycznego modemu bywa niewystarczający z powodu dużej liczby pomieszczeń oraz przeszkód na drodze sygnału (takich jak grube ściany). Urządzenia dostępne są w pakietach UPC z Premium Internetem opartym na światłowodzie do 500 Mb/s oraz cyfrową telewizją.
Gala KSW 44 z gdańskiej Ergo Areny na żywo w UPC Polska

temu

Już w sobotę, 9 czerwca br, klienci UPC Polska będą mogli obejrzeć na żywo, w systemie pay-per-view, zmagania zawodników MMA. Widzowie gali zobaczą aż 9 pojedynków. Głównym punktem programu będzie walka najsilniejszego człowieka na świecie, Mariusza Pudzianowskiego z najdłużej panującym mistrzem wagi ciężkiej w historii KSW, Karolem Bedorfem. Transmisja z wydarzenia nadawana będzie w jakości HD.

Liberty Global ogłosiło wyniki za drugi kwartał 2015 roku. Drugi kwartał UPC Polska pod znakiem inwestycji w rozwój sieci w nowych lokalizacjach

Warszawa, 5 sierpnia 2015 r.: UPC Polska konsekwentnie zwiększało w drugim kwartale 2015 roku sprzedaż usług cyfrowych. Na koniec czerwca 2015 r. UPC Polska miało 1 418 400 klientów, którzy korzystali z 2 764 700 usług (RGU*). Od początku roku wzrósł też znacząco zasięg sieci UPC.