Prześlij portfolio na konkurs UPC Digital Art. Dlaczego warto? Posłuchaj Kamila Dąbkowskiego, jurora konkursu
Prześlij portfolio na konkurs UPC Digital Art. Dlaczego warto? Posłuchaj Kamila Dąbkowskiego, jurora konkursu

Prześlij portfolio na konkurs UPC Digital Art. Dlaczego warto? Posłuchaj Kamila Dąbkowskiego, jurora konkursu

Opublikowany

Najważniejsze jest kochać to, co się robi i oddać się temu w stu procentach – mówi Kamil Dąbkowski, Head CG Supervisor, Platige Image Commercial Department, ekspert w obszarze animacji komputerowej i juror UPC Digital Art.

Posłuchajcie jego przesłania do uczestników konkursu:
Konkurs UPC Digital Art organizowany jest przez UPC Polska, a dedykowany artystom wykorzystującym w swoich projektach technologie cyfrowe. Twórcy zwycięskiej animacji zdobędą 20 tys. zło, a ich dzieło będzie miało swoją premierę na kanale Sundance Channel.
Konkurs skierowany jest do artystów, którzy tworzą sztukę nowych mediów, w tym m.in. ilustratorów, twórców animacji i muzyki. Zgłaszać mogą się zarówno pojedyncze osoby reprezentujące konkretną umiejętność (np. animacja komputerowa) jak i team’y np. ilustrator i muzyk. Celem UPC Digital Art jest promocja artystów nowych mediów oraz stworzenie pierwszego przeglądu polskiej sceny digital art.
Więcej o konkursie: http://www.fpiec.pl/feed/upc

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.