UPC wchodzi do Głogowa
UPC wchodzi do Głogowa

UPC wchodzi do Głogowa

Opublikowany

UPC Polska, dostawca szerokopasmowego dostępu do internetu, telewizji cyfrowej i telefonii wchodzi z ofertą detaliczną oraz dla biznesu do Głogowa. To kolejne, po Rzeszowie i Płocku, miasto w którym UPC zainwestowało w tym roku w budowę sieci.

Oferta UPC to superszybki internet o prędkości do 250 Mb/s, ale także innowacyjna platforma Horizon, umożliwiająca korzystanie z trzech usług (telewizji, internetu i telefonu) na jednym urządzeniu, dostęp do bogatej biblioteki treści na żądanie, oglądanie telewizji na urządzeniach mobilnych dzięki aplikacji Horizon Go, dostęp do 600 000 hot-spotów UPC Wi-Free oraz aplikacji UPC Phone, pozwalającej na korzystanie z taryf telefonu stacjonarnego na smartfonie.
Dziś w Głogowie rozpoczęła się kampania informująca o wprowadzaniu usług UPC. Od dziś także zajrzeć można na dedykowaną stronę Glogow.upc.pl, na której można znaleźć informacje o ofercie. Na portalu można już teraz pozostawić swoje dane kontaktowe w celu umówienia wizyty instalatora.
Oferta będzie dostępna w październiku. Wtedy rusza również punkt sprzedaży w Carrefour przy ulicy Ks. Józefa Poniatowskiego 12 w Głogowie.
Według wyników ogólnopolskiego badania „Zadowolenie z jakości usług telekomunikacyjnych” przeprowadzonego w 2014 roku przez agencje LeadR oraz IRCenter, oferta UPC znajduje się na pierwszym miejscu pod względem ogólnego poziomu zadowolenia abonentów (80% ankietowanych). Operator jest także najczęściej wybieranym dostawcą w Polsce, ze względu na prędkość oferowanego internetu. Z kolei najnowsza analiza Urzędu Komunikacji Elektronicznej pokazuje, że oferta szybkiego internetu UPC jest najkorzystniejsza na rynku, szczególnie dla prędkości powyżej 100 Mb/s.
W zasięgu najnowocześniejszej sieci UPC Polska znajduje się obecnie ponad 2,7 mln gospodarstw domowych. Klienci indywidualni mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych oferujemy również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA, Microsoft Office 365.
Telewizja Cyfrowa UPC to oferta różnorodnych kanałów, w tym w jakości HD, pakiety dodatkowe zarówno dla fanów sportu jak i kina, min. HBO, CANAL+ oraz Cinemax i FilmBox. To również innowacyjne usługi cyfrowe takie jak platforma Horizon, która umożliwia dostęp do telewizji także na urządzeniach mobilnych, w tym poza domem, za pośrednictwem aplikacji Horizon Go, biblioteki 2000 filmów i seriali MyPrime oraz innowacyjnego dekodera, umożliwiającego m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie i dostęp do mediów społecznościowych. Klienci UPC mogą też korzystać z aplikacji UPC Phone pozwalającej na swobodę i mobilność w korzystaniu z taryfy telefonii stacjonarnej UPC za pomocą smartfonu, otrzymują również darmowy pakiet bezpieczeństwa F-Secure, który pozwala zabezpieczyć nawet trzy urządzenia, w tym laptop, smartfon czy tablet.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.