UPC Polska rozpocznie świadczenie usług w Bolesławcu, Kowarach i Zdzieszowicach
UPC Polska rozpocznie świadczenie usług w Bolesławcu, Kowarach i Zdzieszowicach

UPC Polska rozpocznie świadczenie usług w Bolesławcu, Kowarach i Zdzieszowicach

Opublikowany

UPC Polska poszerza zasięg swoich usług o kolejne trzy nowe miasta: Bolesławiec i Kowary w woj. dolnośląskim oraz Zdzieszowice w woj. opolskim. Teraz ich mieszkańcy poznają m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, która łączy ze sobą trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, zalety telewizji mobilnej z dostępem do blisko 100 kanałów, które można oglądać, gdzie i na jakim urządzeniu się chce oraz superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s.

Rozpoczęcie świadczenia usług możliwe jest dzięki przejęciu w grudniu zeszłego roku spółki Azart-Sat, operatora telekomunikacyjnego, działającego w województwie dolnośląskim i opolskim. Azart- Sat to kolejna spółka, po Telco Lublin i e-Siemianowice, która w ostatnim czasie została zakupiona przez UPC Polska.
Aby dotychczasowi klienci Azart-Sat mogli korzystać z bogatej oferty cyfrowej UPC, potrzebne jest ich techniczne przełączenie na sieć UPC Polska. Każde przełączenie zostanie poprzedzone wcześniejszym kontaktem z klientami, w tym dedykowanym listem, który zostanie dostarczony najpóźniej 30 dni przed datą przełączenia. Sam proces rozpocznie się 1 września, od Bolesławca. Będzie polegał na reinstalacji lub wymianie sprzętu przez instalatora UPC Polska, a zatem wymaga obecności lokatora w mieszkaniu. Oferta przejścia na usługi UPC jest całkowicie dobrowolna.
UPC stale poszukuje możliwości do dalszego rozwoju i zwiększania zasięgu cyfrowych usług. Dzięki stałym inwestycjom w rozwój w zasięgu znajduje się obecnie ponad 2,7 mln gospodarstw domowych w ponad 140 miastach. W maju do tego grona dołączył Płock. Dzięki inwestycji UPC w rozwój sieci, w którą zaangażowane były też lokalne podmioty, mieszkańcy Płocka mogą od maja korzystać z innowacyjnych usług UPC. Już jesienią z jakością usług UPC zapoznać będą się mogli też mieszkańcy Rzeszowa.
Klienci indywidualni znajdujący się w zasięgu sieci UPC Polska mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych oferujemy również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA, Microsoft Office 365.
Telewizja Cyfrowa UPC to oferta różnorodnych kanałów, w tym w jakości HD, pakiety dodatkowe zarówno dla fanów sportu jak i kina, min. HBO, CANAL+ oraz Cinemax i FilmBox. To również innowacyjne usługi cyfrowe takie jak platforma Horizon, która umożliwia dostęp do telewizji także na urządzeniach mobilnych, w tym poza domem, za pośrednictwem aplikacji Horizon Go, biblioteki 2000 filmów i seriali MyPrime oraz innowacyjnego dekodera, umożliwiającego m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie i dostęp do mediów społecznościowych. Klienci UPC mogą też korzystać z aplikacji UPC Phone pozwalającej na swobodę i mobilność w korzystaniu z taryfy telefonii stacjonarnej UPC za pomocą smartfonu, otrzymują również darmowy pakiet bezpieczeństwa F-Secure, który pozwala zabezpieczyć nawet trzy urządzenia, w tym laptop, smartfon czy tablet.
Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na 75 732 65 43 lub w punkcie sprzedaży w Bolesławcu przy ulicy Sierpnia 80 4-6 (pon.-pt. 9:00-17:00) oraz w lokalnej telewizji Azart-Sat.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.