UPC Polska otwiera kolejne punkty i salony sprzedaży
UPC Polska otwiera kolejne punkty i salony sprzedaży

UPC Polska otwiera kolejne punkty i salony sprzedaży

Opublikowany

UPC Polska chce być jak najbliżej klientów, by zapewnić im nie tylko jak najlepszą jakość usług, ale i najlepsza możliwą obsługę. Dlatego otwiera kolejne Punkty oraz Salony Sprzedaży.

Rozwój Punktów oraz Salonów Sprzedaży UPC w galeriach i  centrach handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą m.in. zapoznać się z ofertą, przedłużyć umowę, uzyskać informacje nt. usług. To doskonałe rozwiązanie dla klientów, którzy osobiście mogą zaczerpnąć informacji od ekspertów i wypytać konsultanta o szczegóły  wybranej oferty, podpisać umowę czy kupić usługi UPC.
W tym roku UPC otworzyło już 6 Salonów Sprzedaży i 13 Punktów Sprzedaży. W ostatnim czasie były to: nowy Punkt Sprzedaży w Centrum Handlowym „Pogoria”, przy ulicy Jana III Sobieskiego 6 w Dąbrowie Górniczej, Salon Sprzedaży w KEN Center Warszawa, przy ul. Ciszewskiego 15 (skrzyżowanie Al. KEN i Ciszewskiego) oraz w trzech centrach handlowych we Wrocławiu:
  • Centrum Handlowe Korona, przy ulicy B. Krzywoustego 126
  • Centrum Handlowe Magnolia Park, przy ulicy Legnickiej 58
  • Centrum Handlowe Arkady Wrocławskie, przy ulicy Powstańców Śląskich 2-4
Przypominamy, że pozostałe Punkty i Salony Sprzedaży można znaleźć na: http://www.upc.pl/strefa-klienta/biura-obslugi-klientow/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.