UPC Polska otwiera kolejne punkty i salony sprzedaży
UPC Polska otwiera kolejne punkty i salony sprzedaży

UPC Polska otwiera kolejne punkty i salony sprzedaży

Opublikowany

UPC Polska chce być jak najbliżej klientów, by zapewnić im nie tylko jak najlepszą jakość usług, ale i najlepsza możliwą obsługę. Dlatego otwiera kolejne Punkty oraz Salony Sprzedaży.

Rozwój Punktów oraz Salonów Sprzedaży UPC w galeriach i  centrach handlowych to odpowiedź na potrzeby klientów, którzy chcą m.in. zapoznać się z ofertą, przedłużyć umowę, uzyskać informacje nt. usług. To doskonałe rozwiązanie dla klientów, którzy osobiście mogą zaczerpnąć informacji od ekspertów i wypytać konsultanta o szczegóły  wybranej oferty, podpisać umowę czy kupić usługi UPC.
W tym roku UPC otworzyło już 6 Salonów Sprzedaży i 13 Punktów Sprzedaży. W ostatnim czasie były to: nowy Punkt Sprzedaży w Centrum Handlowym „Pogoria”, przy ulicy Jana III Sobieskiego 6 w Dąbrowie Górniczej, Salon Sprzedaży w KEN Center Warszawa, przy ul. Ciszewskiego 15 (skrzyżowanie Al. KEN i Ciszewskiego) oraz w trzech centrach handlowych we Wrocławiu:
  • Centrum Handlowe Korona, przy ulicy B. Krzywoustego 126
  • Centrum Handlowe Magnolia Park, przy ulicy Legnickiej 58
  • Centrum Handlowe Arkady Wrocławskie, przy ulicy Powstańców Śląskich 2-4
Przypominamy, że pozostałe Punkty i Salony Sprzedaży można znaleźć na: http://www.upc.pl/strefa-klienta/biura-obslugi-klientow/

Kopiuj tekst

Udostępnij

UPC Digital Art – jak to działa?

Ruszył UPC Digital Art – pierwszy konkurs UPC dla artystów wykorzystujących technologie cyfrowe.