Nowa kampania usług Horizon Go oraz MyPrime na Instagramie
Nowa kampania usług Horizon Go oraz MyPrime na Instagramie

Nowa kampania usług Horizon Go oraz MyPrime na Instagramie

Opublikowany

Na potrzeby nowej kampanii social media, promującej usługi mobilne przygotowaliśmy sesję zdjęciową, w której udział wzięły dwie polskie blogerki lifestylowe Anna Skura i Aleksandra Gąsiorowska. Autorem zdjęć jest Adam Lewanowicz, Lewanowicz.pl.

Utrzymana w miejskim stylu sceneria sesji nawiązuje do letniego spotkania dwóch przyjaciółek przy kawie i na spacerze w centrum Warszawy.
W ramach współpracy z UPC, twórczyni portalu ‘What Anna Wears’ Anna Skura – blogerka modowa, biegaczka i podróżniczka oraz znana jako Wildfox7 autorka modowych stylizacji Aleksandra Gąsiorowska, prezentują bogactwo treści biblioteki MyPrime Filmy i Seriale i podstawowe funkcje aplikacji Horizon Go, umożliwiającej dostęp do telewizyjnej rozrywki online, na urządzeniach mobilnych, dla wszystkich klientów Telewizji Cyfrowej UPC.
Zdjęcia z sesji będzie można oglądać od 19 czerwca na  kanałach social media operatora tj. na Facebooku UPC Polska i na blogu korporacyjnym www.newsroom.upc.pl. Równolegle firma rozpoczyna komunikację z internautami na Instagramie instagram.com/upcpolska/.
MyPrime proponuje klientom UPC już ponad 2000 filmów i seriali dostępnych na żądanie, bez limitów i reklam, które można oglądać w dowolnym momencie i na dowolnym urządzeniu, także tabletach i smartfonach. Oferta MyPrime jest sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W lipcu została wzbogacona m.in. o „Kim jest Samantha”, „On, ona i dzieciaki”, „Jim wie lepiej” czy „Hoży Doktorzy”.
lewanowicz_adam_fot-1524.jpglewanowicz_adam_fot-1851.jpglewanowicz_adam_fot-1449.jpglewanowicz_adam_fot-1664.jpglewanowicz_adam_fot-2047-682x1024.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Internet gigabitowych prędkości umożliwi rozwój nowych obszarów rozrywki cyfrowej - infuture hatalska foresight institute i UPC Polska prezentują raport “Giga Entertainment. Przyszłość rozrywki w dobie gigabitowego internetu, AI, IoT oraz MEC”

temu

Niezawodny internet gigabitowych prędkości, umożliwiający oferowanie usług wymagających szybkiego połączenia z siecią, a także rozwój nowych technologii takich jak VR, AR i AI staną się napędem dla rozwoju rozrywki cyfrowej. Dzięki nim doświadczenia użytkowników zostaną przeniesione na jeszcze wyższy poziom, m.in. dzięki pogłębieniu personalizacji i partycypacji. Według raportu “Giga Entertainment. Przyszłość rozrywki w dobie gigabitowego internetu, AI, IoT oraz MEC” opracowanego na zlecenie UPC Polska przez infuture hatalska foresight institute, cyfrowa rozrywka obejmie kolejne obszary naszego życia takie jak opieka zdrowotna, edukacja czy turystyka. Raport podsumowuje aktualne trendy i stanowi analizę wyników badania polskich internautów[1]. Aż 57% z nich oczekuje, że rozwój sieci gigabitowych spowoduje głębokie zmiany w rozrywce cyfrowej: nie tylko pod względem jakości czy sposobów korzystania, ale także w odniesieniu do nowych obszarów i form, których będziemy doświadczać dzięki digitalizacji i szybkiemu internetowi.
UPC przenosi prędkość polskiego internetu na jeszcze wyższy poziom i otwiera erę gigabitową, oferując jako pierwszy ogólnopolski operator internet o prędkości 1 Gb/s

temu

UPC Polska jako pierwszy ogólnopolski operator oferuje konsumentom światłowodowy internet o prędkości 1Gb/s. Oferta będzie dostępna dla klientów w Warszawie, a już od jutra możliwe będzie zamówienie nowej usługi w przedsprzedaży. Warszawa będzie pierwszym Giga Miastem w Polsce i drugim w europejskiej sieci Liberty Global, obok niemieckiego Bochum, które skorzysta z wdrożenia tego standardu. Gigabitowe sieć i technologia jeszcze bardziej pomogą klientom UPC w pełni korzystać ze zdobyczy ery cyfrowej. Firma będzie stopniowo ogłaszać dostępność giga prędkości w innych lokalizacjach.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.
10 tys. dolarów do wygrania w programie Adaptive Power Challenge, organizowanym przez Liberty Global. Zgłoszenia jeszcze do 29 czerwca

temu

Liberty Global w Adaptive Power Challenge zaprasza do zgłaszania rozwiązań, które odpowiadają na największe wyzwania energetyczne branży kablowej i dostawców usług szerokopasmowych. Program dedykowany jest przedsiębiorstwom, startupom, naukowcom i studentom. Zwycięzcy w
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.