Jerzy Gołębiowski w Telko.in: Liczy się tylko popyt
Jerzy Gołębiowski w Telko.in: Liczy się tylko popyt

Jerzy Gołębiowski w Telko.in: Liczy się tylko popyt

Opublikowany

UPC Polska stale buduje zasięg swojej sieci. Jesteśmy już w dużych miastach, teraz przyglądamy się miastom średniej wielkości – mówi Jerzy Gołębiowski, członek zarządu UPC Polska do spraw rozwoju biznesu w wywiadzie dla branżowego portalu Telko.in.

UPC Polska stale poszukuje możliwości rozwoju i zwiększania zasięgu swoich usług cyfrowych, w tym szerokopasmowego internetu, telewizji i telefonii. W maju do grona miast, których mieszkańcy mogą korzystać z naszych usług dołączył Płock, gdzie UPC zdecydowało się na inwestycje w rozwój sieci i przygotowuje się do świadczenia usług. „To zupełnie nowa inwestycja. Przeanalizowaliśmy sytuację na tym rynku i uznaliśmy, że warto wejść. Wybudowaliśmy nową sieć i chcemy sprzedawać w niej usługi” – tłumaczy Jerzy Gołębiowski w wywiadzie. I dodaje, że UPC od początku tak się rozwijało, poczynając od Gdańska przez kolejne miasta do aktualnego zasięgu sieci. „Rzeczywiście jednak w ciągu ostatnich paru lat rozwijaliśmy sieć i usługi głównie w miastach, w których już działaliśmy. Przede wszystkim poprzez monitoring inwestycji deweloperskich i budowanie sieci w nowych budynkach mieszkaniowych”.
JG-2-214x300.jpg
A ile nowych miast mamy teraz na widoku? „Dużo” – przyznaje Jerzy Gołębiowski. „Sieć UPC jest dzisiaj w ośmiu największych miastach. Przyglądamy się teraz miastom średniej wielkości. W wielu z nich działają inni operatorzy, ale często z siecią i usługami innej, niż nasza jakości. Zakładamy, że z naszą platformą technologiczną i ofertą możemy skutecznie walczyć o takie rynki. Analizujemy potencjalny popyt na nasze usługi, które – co nie jest tajemnicą – mają charakter premium” – dodaje.
Cały wywiad przeczytacie na Telko.in

Kopiuj tekst

Udostępnij

Newsroom na weekend: Sztuka nowych mediów

Sztuka nowych mediów: jak to się zaczęło?