Jerzy Gołębiowski w Telko.in: Liczy się tylko popyt
Jerzy Gołębiowski w Telko.in: Liczy się tylko popyt

Jerzy Gołębiowski w Telko.in: Liczy się tylko popyt

Opublikowany

UPC Polska stale buduje zasięg swojej sieci. Jesteśmy już w dużych miastach, teraz przyglądamy się miastom średniej wielkości – mówi Jerzy Gołębiowski, członek zarządu UPC Polska do spraw rozwoju biznesu w wywiadzie dla branżowego portalu Telko.in.

UPC Polska stale poszukuje możliwości rozwoju i zwiększania zasięgu swoich usług cyfrowych, w tym szerokopasmowego internetu, telewizji i telefonii. W maju do grona miast, których mieszkańcy mogą korzystać z naszych usług dołączył Płock, gdzie UPC zdecydowało się na inwestycje w rozwój sieci i przygotowuje się do świadczenia usług. „To zupełnie nowa inwestycja. Przeanalizowaliśmy sytuację na tym rynku i uznaliśmy, że warto wejść. Wybudowaliśmy nową sieć i chcemy sprzedawać w niej usługi” – tłumaczy Jerzy Gołębiowski w wywiadzie. I dodaje, że UPC od początku tak się rozwijało, poczynając od Gdańska przez kolejne miasta do aktualnego zasięgu sieci. „Rzeczywiście jednak w ciągu ostatnich paru lat rozwijaliśmy sieć i usługi głównie w miastach, w których już działaliśmy. Przede wszystkim poprzez monitoring inwestycji deweloperskich i budowanie sieci w nowych budynkach mieszkaniowych”.
JG-2-214x300.jpg
A ile nowych miast mamy teraz na widoku? „Dużo” – przyznaje Jerzy Gołębiowski. „Sieć UPC jest dzisiaj w ośmiu największych miastach. Przyglądamy się teraz miastom średniej wielkości. W wielu z nich działają inni operatorzy, ale często z siecią i usługami innej, niż nasza jakości. Zakładamy, że z naszą platformą technologiczną i ofertą możemy skutecznie walczyć o takie rynki. Analizujemy potencjalny popyt na nasze usługi, które – co nie jest tajemnicą – mają charakter premium” – dodaje.
Cały wywiad przeczytacie na Telko.in

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.