Już 60 kanałów w jakości HD. Polsat Food Network HD w Telewizji Cyfrowej UPC
Już 60 kanałów w jakości HD. Polsat Food Network HD w Telewizji Cyfrowej UPC

Już 60 kanałów w jakości HD. Polsat Food Network HD w Telewizji Cyfrowej UPC

Opublikowany

UPC Polska poszerza ofertę telewizji cyfrowej i 29 czerwca wprowadza Polsat Food Network HD. To nowy kanał, który prezentuje świeże spojrzenie na telewizję kulinarną, oferując przy tym doskonałą rozrywkę. Nowa pozycja dostępna będzie w najwyższej jakości obrazu i dźwięku w pakiecie MAX. To już 60. kanał w jakości HD.

Na widzów czekają programy o sztuce gotowania, konkursy kulinarne, nowatorskie pomysły i rozrywka z dużą dawką energii. To kombinacja, która zainspiruje nie tylko miłośników dobrej kuchni. W tej niezwykłej mieszance programów znajdą takie przebojowe pozycje, jak: „Kuchenne potyczki”, „Jedzenie od kuchni” i „Kuchenne wyzwania”, jak również programy prowadzone przez nowo odkryte oraz uznane talenty kulinarne łącznie z „Bosonogą Contessą” z Iną Garten oraz Guyem Fierim w „Kulinarnych Podróżach” i w „Wielkim Żarciu u Guya”. Nie zabraknie także polskich gwiazd i ich programów, takich jak „Ewa gotuje”, „Okrasa łamie przepisy” i „Podróże kulinarne Roberta Makłowicza”.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.