UPC na planie serialu „Zbrodnia”
UPC na planie serialu „Zbrodnia”

UPC na planie serialu „Zbrodnia”

Opublikowany

Mieliśmy przyjemność gościć na planie drugiego sezonu „Zbrodnia”. To polski serial produkcji AXN, w którym Półwyspem Helskim ponownie wstrząśnie fala nieoczekiwanych zdarzeń, w tym tytułowa zbrodnia. Serial będziecie mogli obejrzeć już jesienią na kanale AXN.

Pierwszy sezon serialu „Zbrodnia” okazał się dużym sukcesem. Każdy kolejny odcinek sukcesywnie zwiększał widownię, co między innymi zadecydowało, że AXN kontynuuje produkcję. Pierwszy sezon opowiadał o tajemnicach i niewyjaśnionych zagadkach z przeszłości mieszkańców małej rybackiej wioski. Akcja drugiego sezon również prowadzi na Półwyspie Helski, a wszystko rozpocznie się od morderstwa podczas corocznych wyścigów konnych. Dzięki uprzejmości AXN mieliśmy okazję podpatrzeć kręcenie tej kluczowej sceny i możemy zapewnić, że warto odliczać do jesieni.
Serial AXN został stworzony na podstawie szwedzkiego serialu „Morden i Sandhamn”, będącego adaptacją bestsellerowej szwedzkiej powieści „Na spokojnych wodach” autorstwa Viveki Sten. Fabuła drugiego sezonu „Zbrodni” oparta została na kolejnej części książki tej pisarki pt. „W zamkniętym kręgu”.
Zobaczcie zdjęcia z „Making off”:
DSC0002.jpgDSC0017.jpgDSC0351.jpg11406899_10204648683805233_6214965607421933537_n.jpgIMG-20150612-WA0001.jpgIMG-20150611-WA0005.jpg

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.