UPC wydaje pierwszego e-booka- Publikacja o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w sieci
UPC wydaje pierwszego e-booka- Publikacja o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w sieci

UPC wydaje pierwszego e-booka- Publikacja o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w sieci

Opublikowany

UPC Polska – lider innowacyjnych usług cyfrowych – przygotowało nową odsłonę wydania publikacji #Think Social – raport o trendach i zarządzaniu wizerunkiem w sieci. Książka, przystosowana formatami do najbardziej popularnych marek czytników e-booków, będzie dostępna w serwisie woblink.com.

 Publikacja, której celem jest zainicjowanie dyskusji na temat znaczenia kreowania swojego wizerunku w Internecie –  zarówno w kontekście prywatnym, jaki i biznesowym po raz pierwszy światło dzienne ujrzała podczas oficjalnej premiery dla mediów w marcu tego roku. Teraz autorzy publikacji, w celu zwiększenia dotarcia do użytkowników, wydają raport we współpracy z platformą e-książek woblink.com.
Punktem wyjściowym dla wydawnictwa #ThinkSocial były wyniki badania opinii „Prywatność i wizerunek w Internecie”[1]. Wynika z nich m.in., że aż połowa Polaków ocenia umieszczanie treści dotyczących ich kariery zawodowej na portalach społecznościowych za mało istotne. Równocześnie 57% z nas twierdzi, że dba o swój image w sieci.
Think_Social_okładka.jpg
Raport został wzbogacony o zapis rozmów z cenionymi osobowościami polskiej blogosfery i biznesu. W projekcie udział wzięli m.in.: Natalia Hatalska - trendwatcher, bloger i ekspert w dziedzinie komunikacji marketingowej, Konrad Jerin – redaktor naczelny i wydawca portalu oraz kwartalnika o trendach F5, Bartłomiej Gola – założyciel i partner zarządzający SpeedUp Group, Artur Kurasiński – bloger, przedsiębiorca, założyciel Fokus Smarter Analytics, Joanna Malinowska-Parzydło – założycielka i CVO w Personal Brand Institute, autorka bloga jestesmarka.pl, Grzegorz Marczak – właściciel i redaktor naczelny Antyweb, a także Paweł Tkaczyk – twórca agencji reklamowej Midea, autor bloga o budowaniu silnej marki i nowoczesnym marketingu.
E-książka zostanie udostępniona na platformie woblink w sekcji „darmowe”. Do treści raportu można dotrzeć także niezależnie, za pośrednictwem bloga UPC Polska Newsroom pod adresem newsroom.upc.pl/thinksocial.
[1] Badanie przeprowadzono w IV kwartale 2014, próba = 350, wiek 18-40, Agencja badawcza Brainlab na zlecenie UPC Polska

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.