Filmowe Lato z MyPrime – specjalna promocja dla klientów UPC
Filmowe Lato z MyPrime – specjalna promocja dla klientów UPC

Filmowe Lato z MyPrime – specjalna promocja dla klientów UPC

Opublikowany

Abonament za złotówkę przez trzy miesiące – taką promocję na dostęp do biblioteki MyPrime przygotowało dla swoich abonentów UPC Polska.

Z promocji skorzystać można tylko do końca czerwca. Klienci UPC, którzy nie mają jeszcze z dostępu do usługi MyPrime, mogą teraz liczyć na abonament obniżony przez pierwsze trzy miesiące do złotówki w umowie na dziewięć miesięcy. Po okresie promocyjnym cena nielimitowanego dostępu do biblioteki MyPrime wyniesie 20 zł.
MyPrime – Filmy i Seriale to biblioteka 2000 tytułów,  w tym takich seriali jak „House of Cards” czy „Dynastia Tudorów”. Do 14 czerwca abonenci Telewizji Cyfrowej UPC posiadający pakiet Select lub Max, mogą oglądać w MyPrime pierwszy sezon nagrodzonego Złotym Globem serialu „Breaking Bad” bez opłat. Będą mogli tam też znaleźć kolejne sezony tego niesamowitego serialu, jak również inne interesujące pozycje. Odkodowane odcinki Breaking Bad dostępne są po naciśnięciu przycisku On Demand na pilocie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.