UPC uczestnikiem XV Forum Edukacyjnego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw
UPC uczestnikiem XV Forum Edukacyjnego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw

UPC uczestnikiem XV Forum Edukacyjnego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Opublikowany

- Pracownik nie powinien być szyty na miarę, bo wśród osób tworzących firmę ważna jest różnorodność – podkreślała Beta Stola, członek zarządu UPC Polska podczas panelu towarzyszącego XV Forum Edukacyjnemu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, organizowanemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Beata Stola, dyrektor ds. Polityki Personalnej Europy Środkowej i Wschodniej Liberty Global i członek zarządu UPC Polska

Beata Stola, dyrektor ds. Polityki Personalnej Europy Środkowej i Wschodniej Liberty Global i członek zarządu UPC Polska

Panel dotyczył tego, czy biznes potrzebuje edukacji. Oprócz Beaty Stoli, dyrektor ds. Polityki Personalnej Europy Środkowej i Wschodniej Liberty Global i członka zarządu  UPC Polska, wzięli w nim udział Jacek Kwieciński – dyrektor personalny, członek zarządu w Pratt&Whitney Kalisz, Beata Wróblewska-Mazurkiewicz – dyrektor HR na Polskę i Region Europy Środkowej, Afryki i Środkowego Wschodu w ORACLE, Karol Szufladowicz – współzałożyciel i partner zarządzający Good Looking Studio, Renata Wiśniewska – VP Chief Talent Officer w Grupie Wirtualna Polska oraz Anna Borzeszkowska – Legal Head of Poland, Managing Director we Flugger.
Jak zaznacza relacjonująca wydarzenia na swojej stronie PARP paneliści zgodnie uznali, że pracodawcy oczekują od absolwentów uczelni wyższych przede wszystkim otwartości, umiejętności pracy w zespole, elastyczności, gotowości do uczenia się nowych rzeczy.
Zdaniem Beaty Stoli trudno oczekiwać czegoś konkretnego od uczelni, bo każdy sektor i każda branża ma inne oczekiwania oraz innych kompetencji poszukuje u przyszłego pracownika. Podkreślała, że biznesu uczy się przez praktykę.
Nie chodzi wiec o to, by pracownik był uszyty na miarę. Beata Stola przekonywała, że ani nie chce szyć na miarę pracowników, ani sama nie chciałaby zostać uszyta. Dla niej istotna jest różnorodność wśród osób tworzących firmę. To zaś, co powinno być uszyte na miarę, to standardy i procesy, które zapewnią organizacji sprawne działanie oraz rzetelne określenie kompetencji potrzebnych w danym momencie w firmie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.