UPC uczestnikiem XV Forum Edukacyjnego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw
UPC uczestnikiem XV Forum Edukacyjnego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw

UPC uczestnikiem XV Forum Edukacyjnego dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw

Opublikowany

- Pracownik nie powinien być szyty na miarę, bo wśród osób tworzących firmę ważna jest różnorodność – podkreślała Beta Stola, członek zarządu UPC Polska podczas panelu towarzyszącego XV Forum Edukacyjnemu dla Małych i Średnich Przedsiębiorstw, organizowanemu przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości.

Beata Stola, dyrektor ds. Polityki Personalnej Europy Środkowej i Wschodniej Liberty Global i członek zarządu UPC Polska

Beata Stola, dyrektor ds. Polityki Personalnej Europy Środkowej i Wschodniej Liberty Global i członek zarządu UPC Polska

Panel dotyczył tego, czy biznes potrzebuje edukacji. Oprócz Beaty Stoli, dyrektor ds. Polityki Personalnej Europy Środkowej i Wschodniej Liberty Global i członka zarządu  UPC Polska, wzięli w nim udział Jacek Kwieciński – dyrektor personalny, członek zarządu w Pratt&Whitney Kalisz, Beata Wróblewska-Mazurkiewicz – dyrektor HR na Polskę i Region Europy Środkowej, Afryki i Środkowego Wschodu w ORACLE, Karol Szufladowicz – współzałożyciel i partner zarządzający Good Looking Studio, Renata Wiśniewska – VP Chief Talent Officer w Grupie Wirtualna Polska oraz Anna Borzeszkowska – Legal Head of Poland, Managing Director we Flugger.
Jak zaznacza relacjonująca wydarzenia na swojej stronie PARP paneliści zgodnie uznali, że pracodawcy oczekują od absolwentów uczelni wyższych przede wszystkim otwartości, umiejętności pracy w zespole, elastyczności, gotowości do uczenia się nowych rzeczy.
Zdaniem Beaty Stoli trudno oczekiwać czegoś konkretnego od uczelni, bo każdy sektor i każda branża ma inne oczekiwania oraz innych kompetencji poszukuje u przyszłego pracownika. Podkreślała, że biznesu uczy się przez praktykę.
Nie chodzi wiec o to, by pracownik był uszyty na miarę. Beata Stola przekonywała, że ani nie chce szyć na miarę pracowników, ani sama nie chciałaby zostać uszyta. Dla niej istotna jest różnorodność wśród osób tworzących firmę. To zaś, co powinno być uszyte na miarę, to standardy i procesy, które zapewnią organizacji sprawne działanie oraz rzetelne określenie kompetencji potrzebnych w danym momencie w firmie.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.