Warsaw Innovation Days z THINK BIG Academy
Warsaw Innovation Days z THINK BIG Academy

Warsaw Innovation Days z THINK BIG Academy

Opublikowany

Organizator programu THINK BIG dla małych firm z globalnymi ambicjami,  UPC Biznes, zaprasza przedsiębiorców do wzięcia udziału w otwartej sesji wykładów i mentoringu Think Big Academy. Wydarzenie odbędzie się 17 czerwca w godzinach 10:00 – 15:00 w ramach Warsaw Innovation Days, na terenie gmachu Politechniki Warszawskiej. Do udziału w wydarzeniu organizatorzy zapraszają przedstawicieli kreatywnych branż, m.in.: design, nowe technologie, kultura czy marketing.

Wykłady poruszające tematykę rozwoju małej, innowacyjnej działalności  – w tym zagadnienia z dziedziny relacji inwestorskich, ekspansji biznesu na globalne rynki czy sprzedaży b2b zostaną poprowadzone przez reprezentantów najlepszych instytucji otoczenia innowacyjnego biznesu – SpeedUp Venture Capital Group i PARP. Ich wkład merytoryczny w wydarzenie zwieńczy sesja szkoleniowa, połączona z dyskusją z uczestnikami wydarzenia. Każdy przedsiębiorca będzie mógł zweryfikować swój pomysł, porozmawiać z mentorami z branży oraz zainteresować swoim projektem inwestora.
zaproszenie-TBA-9_06.jpg
By wziąć udział w THINK BIG Academy należy do 14 czerwca przesłać na adres aleksandra.felczak@primopr.pl wiadomość zawierającą imię i nazwisko uczestnika, nazwę i adres prowadzonej firmy i obszar działalności przedsiębiorstwa. W odpowiedzi zwrotnej otrzymamy potwierdzenie uczestnictwa wraz z programem dnia i prośbą o potwierdzenie udziału w wybranych panelach. Liczba miejsc jest ograniczona – zadecyduje kolejność zgłoszeń.
Szczegółowy harmonogram wydarzenia zostanie także do 10 czerwca opublikowany na profilu UPC Biznes. Think Big. na Facebooku.
Szczegóły wydarzenia:  www.facebook.com/UPCbiznes
Termin: 17 czerwca
Miejsce: Strefa THINK BIG Academy – namiot przed gmachem głównym Politechniki Warszawskiej

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Vintom zwycięzcą jubileuszowej, 5. edycji programu THINK BIG, prowadzonego przez UPC Biznes

temu

Podczas wielkiego finału tegorocznej edycji programu THINK BIG odbywającego się pod hasłem „Let’s Connect to Grow”, jury zdecydowało o przyznaniu nagrody głównej firmie Vintom, czyli twórcy rozwiązania do automatycznego generowania spersonalizowanej komunikacji wideo. Laureat otrzymał 10 tys. euro oraz zaproszenie do współpracy z UPC. Na gali wręczono również Nagrodę Publiczności – 10 tys. euro w głosowaniu gości wygrała firma 4-D, czyli autorzy inteligentnego narzędzia, analizującego zmiany zachodzące w mózgu. Finał THINK BIG stał się także okazją do zaprezentowania nowego logotypu oraz kampanii UPC Biznes pod hasłem „Otwórz się na sukces”.
Poznaj agendę Wielkiego Finału THINK BIG - 17. maja godz. 16.00

temu

Szanowni Państwo,Z przyjemnością zapraszamy Państwa na finał 5. edycji programu Think Big, który odbędzie się 17 maja (czwartek), o godz. 16.00 w Pałacowej Oranżerii Endorfiny Foksal (ul. Foksal 2).Będzie nam bardzo miło, jeśli zechcą Państwo uczestniczyć w wydarzeniu.Za
Półfinaliści THINK BIG wybrani. Przed nimi mentoring z ekspertami i rywalizacja o miejsce w ścisłym finale

temu

UPC Biznes wybrało półfinalistów programu THINK BIG dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz startupów. Pomysły biznesowe firm zakwalifikowanych do drugiego etapu programu dotyczą obszarów: B2B mobile apps and security solutions, customer experience oraz marketing tools. Wszyscy półfinaliści otrzymali od UPC zaproszenie do wzięcia udziału w Akademii THINK BIG – programie mentoringowym, przygotowanym w odpowiedzi na ich indywidualne potrzeby.
The Heart Open Innovation Awards 2017 – kolejne nagrody dla UPC!

temu

Z ogromną dumą przekazujemy Wam wspaniałą informację! Podczas gali finałowej konkursu The Heart Open Innovation, która odbyła się 31 stycznia w budynku Warsaw Spire otrzymaliśmy aż dwie nagrody. Spośród pięciorga finalistów wytypowanych przez Jury w kategorii Lider zwyci
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.