Lifetime w Telewizji Cyfrowej UPC
Lifetime w Telewizji Cyfrowej UPC

Lifetime w Telewizji Cyfrowej UPC

Opublikowany

UPC Polska, oferujące najbardziej wartościową domową rozrywkę, wzbogaca Telewizję Cyfrową UPC o kanał rozrywkowy Lifetime. Dostępny będzie w najwyższej jakości obrazu i dźwięku, w pakiecie Max.

Lifetime to nowy kanał rozrywkowy, oferujący również filmy i seriale, skierowany głównie do żeńskiej widowni.. Lifetime działa od 30 lat na amerykańskim rynku, a globalnie dociera do ponad 150 milionów domów. Jest to rozpoznawalny na świecie producent znanych oraz nagradzanych filmów pełnometrażowych, z którym związanych jest wiele gwiazd Hollywood – Eva Longoria, Whoopi Goldberg czy Angela Bassett. Oferuje również seriale fabularne oraz produkcje dokumentalne.
W ramówce stacji znajduje się m.in. „Małżeństwo od pierwszego wejrzenia” – eksperyment społeczny, w którym wzięło udział sześciu odważnych singli poszukujących bezskutecznie drugiej połówki. Godzą się na to, żeby wziąć w pełni legalny ślub z zupełnie obcą osobą i to podczas pierwszego spotkania. Pary nie spotkają się i nie będą znały swoich imion aż do momentu, kiedy staną na ślubnym kobiercu.
Fani popisów tanecznych będą mieli możliwość obejrzeć  szkołę tańca Abby Lee w programie„Dance Moms”. Kamery towarzyszą tam utalentowanym dziewczynkom w drodze do sławy oraz ich matkom, które nie cofną się przed niczym, żeby dotrzeć na szczyt. Program pokazuje kontrowersyjne kulisy szybko rozwijającego się przemysłu zawodów tanecznych dla dzieci i młodzieży.
Ponadto Klienci mogą obejrzeć nową adaptację bestsellerowej powieści Iry Levina „Dziecko Rosemary”, która została wyreżyserowaną przez Agnieszkę Holland z Zoe Saldaną w roli Rosemary. Miniserial śledzi losy młodego małżeństwa, które uciekając przed smutną przeszłością, przeprowadza się z Nowego Jorku do Paryża, gdzie spotyka ich ciąg niezwykłych, często trudno wytłumaczalnych zdarzeń.
Abonenci UPC Polska już w czerwcu na Lifetime zobaczą m.in.:
Betty i Coretta Mary J. Blige i Angela w filmie o życiu Coretty Scott King (Bassett) i Betty Shabazz (Blige). Żony Martina Luthera Kinga i Malcolma X po śmiertelnych zamachach na swoich mężów musiały zmierzyć się z samotnym macierzyństwem. Przejęły obowiązki związane ze wspieraniem walczących o prawa obywatelskie w Stanach Zjednoczonych. Premiera: 4 czerwca o 21:00
Jak sprzedać dom? Sarah Beeny pomoże niezbyt obrotnym właścicielom nieruchomości podnieść ich atrakcyjność, umożliwiając obejrzenie domów rywali. W każdym odcinku Sarah udzieli rad jednemu klientowi i trojgu właścicielom domów, którzy chcą sprzedać nieruchomość. Po obejrzeniu wnętrz konkurentów będą mogli ocenić ich gust, dokonać niezbędnych zmian w swoich domach, by w finale pokonać konkurencję.
Premiera: od 1 czerwca od poniedziałku do piątku o godz. 18:00
Bonnie i Clyde Emile Hirsch i Holliday Grainger wcielają się w tytułowe role Clyde’a Barrowa i Bonnie Parker – pary amerykańskich przestępców doby Wielkiego Kryzysu, których poczynania zapewniły im sławę trwającą do dziś. Na ekranie pojawią się wielkie gwiazdy: zdobywczyni Oscara, Złotego Globu i Emmy – Holly Hunter oraz William Hurt – zdobywca Oscara i Złotych Globów, wielokrotnie nominowany do nagrody Emmy. Hunter zobaczymy w roli Emmy Parker – matki Bonnie, a Hurt gra Franka Hamera – stróża prawa ścigającego gang Barrowa.
Maraton: Weekend 28-29 czerwca o godz. 21:00 
Lifetime znajdzie się na pozycji 213 na dekoderach Horizon i Kaon oraz 116 na dekoderach Mediabox.
Do oglądania serialu „Dziecko Rosemary” zachęca reżyser Agnieszka Holland:

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.