Wygraj drona – niespotykany konkurs dla klientów UPC

Wygraj drona – niespotykany konkurs dla klientów UPC

Opublikowany

UPC Polska przygotowało wyjątkowy konkurs: klienci, którzy zdecydują się zamówić lub przedłużyć online jedną z trzech usług mają szansę wygrać najnowszy model drona DJI Phantom3. Konkurs trwa tylko do 31 maja.

Drony? Kto z nas nie chciałby się pobawić dronem, nakręcić film z lotu ptaka z kamerą 4K, czy wziąć na urlop i upublicznić swoje działo znajomym.  Drony w ostatnim czasie cieszą się coraz większą popularnością, nie wymagają obecności na pokładzie i możemy sterować zdalnie, np. z domu. Te emocje mogą towarzyszyć zwycięzcy konkursu UPC. Aby wziąć udział w konkursie wystarczy zamówić lub przedłużyć – na stronie www – jedną z trzech usług UPC: Internet, Telewizję lub Telefon. To uprawni do wzięcia udziału w konkursie, w którym należy odpowiedzieć – w możliwe najciekawszy sposób – na pytanie „Jak wykorzystałbyś drona podczas wakacyjnego urlopu?”. Autorów 3 najciekawszych odpowiedzi, nagrodzimy MEGAnagrodą: Dronem DJI Phantom 3 Advanced, autorów 12 najciekawszych zgłoszeń nagrodzimy Dronami A.R. DRONE 2.0 Power Edition. Powodzenia!
Więcej informacji znajduje się na:
www.upc.pl/wygraj-drona-z-upc/

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.