Analiza UKE: Szybki internet od UPC najkorzystniejszy cenowo na rynku
Analiza UKE: Szybki internet od UPC najkorzystniejszy cenowo na rynku

Analiza UKE: Szybki internet od UPC najkorzystniejszy cenowo na rynku

Opublikowany

Drugi raz z rzędu niezależny regulator rynku – Urząd Komunikacji Elektronicznej – potwierdził w opublikowanej właśnie analizie , że oferta UPC Polska jest najkorzystniejszą cenowo na rynku. Dobra cena dotyczy wszystkich oferowanych szybkości, ale najkorzystniej UPC wypada w przypadku internetu powyżej 100 Mb/s.

Wynik analizy UKE cieszy szczególnie, bo UPC jest liderem szybkości internetu w Polsce – już ponad 85 proc. klientów korzysta z łącza o szybkości co najmniej 30 Mb/s. W tej kategorii oferta UPC kosztująca średnio 60,08 zł była jedną z najkorzystniejszych, a dla szybkości 60 Mb/s i kontrakcie na 12 miesięcy była najkorzystniejsza.
Najlepiej UPC wypada w przypadku szybkości powyżej 100 Mb/s. Tu różnica między najwyższą i najniższą ceną w przypadku wyniosła 74,57 zł. Najmniej musieli zapłacić użytkownicy UPC za Internet o przepustowości do 120 Mb/s. Cena za tę usługę kupioną na 12 miesięcy wyniosła 69,08 zł. Za szybkość łącza na poziomie do 250 Mb/s i do 500 Mb/s, w umowie na dwa lata oferta konkurenta była droższa o 53,57 zł od oferty UPC o tej samej przepływności i krótszym okresie zobowiązania.
UKE_2015-300x230.jpg
UPC Polska cały czas udowadnia, że można łączyć dobrą cenę z najwyższa jakością. I nie są to czcze przechwałki. Jako pierwszy operator w Polsce, UPC opublikował pełne rezultaty pomiarów jakości świadczonych usług, dokonanych zgodnie z wytycznymi Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Wynika z nich, że w II połowie 2014 roku usługa internetu, oferowana klientom UPC, spełniała parametry najwyższej jakości. Publikacja wyników to efekt wdrożenia postanowień Memorandum w sprawie współpracy na rzecz podnoszenia jakości usług na rynku telekomunikacyjnym, zawartego z inicjatywy UKE. Pełne rezultaty pomiarów można znaleźć na stronie UPC: www.upc.pl/jakosc-uslug-upc
UPC Polska co roku przeznacza znaczące środki na rozbudowę i modernizację infrastruktury, dzięki czemu dostarcza usługi najwyższej jakości w konkurencyjnej cenie. Na całej naszej sieci, w zasięgu której znajduje się już ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, oferujemy m.in. internet o szybkości do 250 Mb/s i 300 Mb/s (w ofercie dla biznesu).
UPC Polska co roku przeznacza znaczące środki na rozbudowę i modernizację infrastruktury, dzięki czemu dostarcza usługi najwyższej jakości w konkurencyjnej cenie. Na całej naszej sieci, w zasięgu której znajduje się już ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, oferujemy m.in. internet o szybkości do 250 Mb/s i 300 Mb/s (w ofercie dla biznesu).
Nic dziwnego, że oferta UPC została doceniona już po raz kolejny – rok temu UKE uznał w swojej analizie, że oferta UPC z dostępem o przepływności do 60 Mb/s jest najkorzystniejszą na rynku –okazała się o 40 proc. tańsza niż oferta konkurenta, przy zobowiązaniu na 12 miesięcy. W kategorii powyżej 100 Mb/s internet UPC również wskazany został jako najkorzystniejsza oferta na rynku – różnica cenowa do najdroższego konkurenta wyniosła aż 78 proc. na korzyść UPC.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.