Nowa odsłona Koalicji Dojrz@łość w sieci podczas Konferencji Europejski Rynek Cyfrowy 
Nowa odsłona Koalicji Dojrz@łość w sieci podczas Konferencji Europejski Rynek Cyfrowy 

Nowa odsłona Koalicji Dojrz@łość w sieci podczas Konferencji Europejski Rynek Cyfrowy 

Opublikowany

Wczoraj, podczas panelu Zatrudnienie w trakcie Konferencji Europejski Rynek Cyfrowy, Koalicja „Dojrz@łość w sieci” ogłosiła, że rozszerza zakres swoich działań. To decyzja, która zmieni kierunek i obszar realizowanych przez nas projektów. Po pięciu latach od powstania Koalicji, wszyscy jej członkowie, zgodzili się, że nadszedł moment aby inaczej spojrzeć na wyzwania, jakie przed nami stoją. Dlatego przygotowujemy kolejne badanie. Chcemy, by jego wyniki, podobnie jak miało to miejsce w przypadku Raportu Otwarcia, wskazały nam kluczowe obszary działań. Pierwsze wyniki zaprezentowaliśmy właśnie podczas panelu „Zatrudnienie”, którego koncepcję przygotowała Koalicja. Pokazują one kierunek zmian i wskazują istotne obszary interwencji.
Wyniki badań pokazują, ze rzeczywistość się zmienia, a przed nami są nowe wyzwania. Chcemy, wraz z naszymi partnerami odpowiadać na te potrzeby .
Dlatego teraz będziemy rozumieć dojrzałość w sieci jako korzystanie z nowych technologii w sposób:
  • świadomy,
  • bezpieczny,
  • odpowiedzialny,
  • twórczy,
  • uwzględniający stały rozwój kompetencji cyfrowych,
  • bez względu na wiek.
Chcemy, by bogate doświadczenie takich organizacji pozarządowych jak Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce, Fundacja Aktywizacja, Fundacja Dobra Sieć, Fundacja dla Uniwersytetu Jagiellońskiego, Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Fundacja Widzialni, Konfederacji Lewiatan, Stowarzyszenie Społeczeństwa Wiedzy i Związek Harcerstwa Polskiego pozwalało nam jeszcze efektywnej realizować działania podnoszące kompetencje cyfrowe wszystkich Polaków.
Pragniemy, by potencjał i know-how firm współtworzących Koalicję, UPC Polska, Deloitte, F-Secure, IBM, Microsoft, Onet.pl i Orange, był wykorzystywany w pełni i pozwalał na rozszerzać zakres podejmowanych wspólnie inicjatyw.
Wierzymy, że współpraca z administracją i instytucjami, reprezentowanymi przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji, Urząd Komunikacji Elektronicznej, Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, Miasto Kraków oraz Bibliotekę Miejską w Krakowie daje niepowtarzalną szansę na dialog i wdrażanie rozwiązań, które dzięki większym umiejętnościom cyfrowym Polaków, podniosą ich poziom życia.
Niebawem przedstawię relację z panelu z bardzo ciekawymi wnioskami, jakie sformułowali uczestnicy dyskusji.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.