Nowe kanały CANAL+ w ofercie UPC Polska
Nowe kanały CANAL+ w ofercie UPC Polska

Nowe kanały CANAL+ w ofercie UPC Polska

Opublikowany

Wszyscy abonenci UPC Polska, którzy posiadają dowolny pakiet CANAL+, od poniedziałku 11 maja będą mogli cieszyć się ośmioma kanałami z rodziny CANAL+, w tym nowymi CANAL+ SPORT2 i CANAL+  DISCOVERY, a także odświeżonymi kanałami CANAL+ 1 i CANAL+ SERIALE. Promocja potrwa do końca września.

Od 1 czerwca w sprzedaży pojawią się nowe pakiety CANAL+. Do tego czasu pakiety sprzedawane będą na dotychczasowych zasadach.
post-canal-plus3-300x225.jpg
Z okazji 20-lecia  działalności w Polsce CANAL+ rozszerza ofertę premium z sześciu do ośmiu kanałów. Będzie ona obejmowała zarówno nowe, jak i odświeżone kanały, np. CANAL+ DISCOVERY czy CANAL+ SERIALE. Pełne odnowione portfolio będzie w jeszcze większym stopniu odpowiadało na potrzeby polskiego widza. Wszystkie z powyższych kanałów, z wyłączeniem sportowych, nie będą w ogóle nadawały reklam.
Od 1 czerwca w sprzedaży pojawią się nowe pakiety CANAL+. Do tego czasu pakiety sprzedawane będą na dotychczasowych zasadach.
Nowy kanał CANAL+ DISCOVERY pokaże m.in. premierowo do 450 godzin różnorodnych programów dokumentalnych, w tym 120 godzin polskich produkcji w najwyższej jakości.
CANAL+ SPORT i nowy kanał CANAL+ SPORT2 będą prezentować ofertę sportową. Z kolei CANAL+ SERIALE (dawniej CANAL+ FILM2) jest odpowiedzią na popularność, jaką ostatnimi laty zyskał ten gatunek telewizyjny. Będzie emitował bijące rekordy popularności amerykańskie i wyselekcjonowane europejskie seriale. CANAL + 1 będzie specjalnym kanałem telewizyjnym dla osób, które nie zdążą na premierę programu w CANAL+. Z myślą o nich każda z emisji rozpocznie się w CANAL+ 1 (dawniej CANAL+ FAMILY2) godzinę później, niż w CANAL+.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.