Swoboda oglądania, także dzięki nagrywaniu. Rusza nowa kampania reklamowa UPC promująca najnowocześniejszy dekoder na rynku – Horizon.
Swoboda oglądania, także dzięki nagrywaniu. Rusza nowa kampania reklamowa UPC promująca najnowocześniejszy dekoder na rynku – Horizon.

Swoboda oglądania, także dzięki nagrywaniu. Rusza nowa kampania reklamowa UPC promująca najnowocześniejszy dekoder na rynku – Horizon.

Opublikowany

UPC Polska startuje z nową kampanią reklamową, promującą dekoder Horizon i jego innowacyjną usługę, umożliwiającą nagrywanie aż czterech programów jedocześnie. 

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego  formatu MegaRodzinki. W najnowszym spocie UPC MegaRodzinka robi to, co lubi najbardziej: korzysta z oferty innowacyjnej Telewizji Cyfrowej UPC. Dzięki aplikacji Horizon Go bohaterowie oglądają program nie tylko na telewizorze, ale również na urządzeniach mobilnych. I do tego każdy z nich w tym samym czasie oglądać może co innego – czyli to, co chce: mecz, film, program kulinarny. Superbohaterowie muszą bowiem mieć swobodę działania. A to oznacza, że nie mogą też być uzależnieni od ramówki. Tu z pomocą przychodzi jak zwykle MegaTeściowa. W nowej odsłonie,  podobnie jak w poprzednich,  w rolę tę wciela się Ewa Kasprzyk. Uruchamia ona innowacyjną funkcję dekodera Horizon – możliwość nagrywania do czterech programów jednocześnie.
Jest to już kolejna odsłona kampanii promującej innowacyjne na polskim rynku produkty telewizyjne od UPC. Najnowocześniejszy dekoder Horizon to telewizja, telefon i internet w jednym urządzeniu. Oferuje wiele nowych, atrakcyjnych funkcji w tym m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie, dostęp na ekranach telewizorów do mediów społecznościowych, takich jak  YouTube i Twitter, a także dwustronny radiowy pilot, dzięki któremu wyszukiwanie swoich ulubionych programów będzie jeszcze łatwiejsze. Horizon sam uczy się, co klient lubi oglądać i oferuje personalizację proponowanych treści na podstawie preferencji klienta. Dodatkowo klienci mają dostęp do bogatych bibliotek VOD, w tym MyPrime – Filmy i Seriale, która zawiera ponad tysiąc pozycji, w tym takie seriale jak „House of Cards”, „Breaking Bad”, „Gotowe na wszystko”.
Teraz wejście w posiadanie tej usługi jest jeszcze prostsze, bo od 1 maja pakiet telewizji i internetu z dekoderem Horizon można kupić w promocji, dzięki której przez pierwsze trzy miesiące cena pakietu obniżona jest o połowę.
Kampania jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, produkcje spotów: Filmprodukcja, spoty wyreżyserował Michał Bulik, za działania BTL odpowiada Arip.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.