Newsroom na weekend. Lekcja fotografii i biznesu według Dennisa Hodgesa
Newsroom na weekend. Lekcja fotografii i biznesu według Dennisa Hodgesa

Newsroom na weekend. Lekcja fotografii i biznesu według Dennisa Hodgesa

Opublikowany

Czasem pozornie zwykłe rzeczy mogą dać szansę na unikalne doświadczenie. Wystarczy umieć wykorzystać schemat, modyfikując go do swoich potrzeb. Nie chodzi w końcu o to, co mamy, ale jak wykorzystujemy dane nam zasoby – przekonywał Dennis Hodges, fotograf, twórca New Perspectives, podczas finału Think Big 2015 – konkursu dla przedsiębiorców z globalnymi ambicjami. Wybraliśmy go na bohatera pierwszego filmu z cyklu Think Big Academy.

Zobaczcie całą lekcję biznesu i fotografii według Dennisa Hodgesa
Think Big Academy to cykl wykładów, adresowanych do przedsiębiorców, stawiających pierwsze kroki w świecie kreatywnego biznesu. Seria wideoprelekcji jest rozwinięciem wątków podjętych we flagowym programie UPC Think Big.
Autorzy pozostałych wystąpień, zarejestrowanych podczas tegorocznej Think Big Final & Inspiration Day by UPC Biznes – wielkiego finału konkursu to m.in.. Krystian Cieślak – Chief Marketing Officer Ifinity – polskiego producenta beaconów oraz Janusz Kaniewski –  jeden z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, wieloletni projektant jednej z najbardziej rozpoznawalnych pracowni projektowych na świecie – Pininfarina.

Kopiuj tekst

Udostępnij

UPC Biznes inspiruje do działania z Think Big Academy

Niezależnie od tego czy przykładacie wagę do słów, ważne jest aby realnie posiadać wizję. U jej podstaw leży to, co jest kluczowe dla biznesu – Dennis Hodges, fotograf, autor koncepcji New Perspective,  prelegent Wielkiego Finału Think Big 2014