Newsroom na weekend. Lekcja fotografii i biznesu według Dennisa Hodgesa
Newsroom na weekend. Lekcja fotografii i biznesu według Dennisa Hodgesa

Newsroom na weekend. Lekcja fotografii i biznesu według Dennisa Hodgesa

Opublikowany

Czasem pozornie zwykłe rzeczy mogą dać szansę na unikalne doświadczenie. Wystarczy umieć wykorzystać schemat, modyfikując go do swoich potrzeb. Nie chodzi w końcu o to, co mamy, ale jak wykorzystujemy dane nam zasoby – przekonywał Dennis Hodges, fotograf, twórca New Perspectives, podczas finału Think Big 2015 – konkursu dla przedsiębiorców z globalnymi ambicjami. Wybraliśmy go na bohatera pierwszego filmu z cyklu Think Big Academy.

Zobaczcie całą lekcję biznesu i fotografii według Dennisa Hodgesa
Think Big Academy to cykl wykładów, adresowanych do przedsiębiorców, stawiających pierwsze kroki w świecie kreatywnego biznesu. Seria wideoprelekcji jest rozwinięciem wątków podjętych we flagowym programie UPC Think Big.
Autorzy pozostałych wystąpień, zarejestrowanych podczas tegorocznej Think Big Final & Inspiration Day by UPC Biznes – wielkiego finału konkursu to m.in.. Krystian Cieślak – Chief Marketing Officer Ifinity – polskiego producenta beaconów oraz Janusz Kaniewski –  jeden z najwyżej notowanych projektantów w polskim biznesie, wieloletni projektant jednej z najbardziej rozpoznawalnych pracowni projektowych na świecie – Pininfarina.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.