Newsroom na weekend. Gratka dla fanów sportu. Zobaczcie rozmowę z Adamem Widomskim, redaktorem naczelnym Eurosportu [wideo]
Newsroom na weekend. Gratka dla fanów sportu. Zobaczcie rozmowę z Adamem Widomskim, redaktorem naczelnym Eurosportu [wideo]

Newsroom na weekend. Gratka dla fanów sportu. Zobaczcie rozmowę z Adamem Widomskim, redaktorem naczelnym Eurosportu [wideo]

Opublikowany

Dlaczego warto oglądać Eurosport? Czy praca w kanale sportowym to tylko praca czy bardziej pasja? Co sprawia większą frajdę – komentowanie sportów motorowych czy funkcja redaktora naczelnego stacji? O tym wszystkim opowiada nam Adam Widomski, redaktor naczelny Eurosportu w Polsce.

Eurosport to nadawany ogólnoeuropejski kanał sportowy, który dociera do niemal 60 krajów, a nadawany jest w 20 językach. Pojawił się na antenie w 1989 roku, a od 1996 można go oglądać także w polskiej wersji językowej. Czy różni się ona od wersji francuskiej? Jak dobierani są komentatorzy? Co widzowie oglądają najczęściej, a co najchętniej? Nikt tak dobrze nie odpowie na te pytania jak redaktor naczelny stacji w Polsce – Adam Widomski.
Rozmawiał z nim nasz redakcyjny kolega Antonino de Gregorio. Zobaczcie:

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.