UPC Polska inwestuje w rozwój i rozpocznie świadczenie usług w Płocku
UPC Polska inwestuje w rozwój i rozpocznie świadczenie usług w Płocku

UPC Polska inwestuje w rozwój i rozpocznie świadczenie usług w Płocku

Opublikowany

Warszawa, 20 kwietnia 2015 r.: UPC Polska, lider rynku innowacyjnych usług cyfrowych, rozwija swoją sieć i rozpocznie oferowanie usług w Płocku zarówno dla klientów indywidualnych, jak i dla firm. Mieszkańcy tego miasta poznają m.in. możliwości innowacyjnej platformy Horizon, która łączy ze sobą trzy usługi (telewizję, internet i telefon) w jednym urządzeniu, oraz zalety telewizji mobilnej i superszybkiego internetu z prędkością aż do 250 Mb/s.

UPC Polska stale poszukuje możliwości rozwoju i zwiększania zasięgu swoich usług cyfrowych, w tym szerokopasmowego internetu, telewizji i telefonii, oferowanych teraz także w ramach innowacyjnej platformy Horizon. Teraz z usług UPC będą mogli korzystać również mieszkańcy Płocka, gdzie UPC zdecydowało się na inwestycje w rozwój sieci i przygotowuje się do świadczenia usług. Dziś rozpoczyna się kampania informacyjna, a usługi dostępne będą od połowy maja.

UPC stawia na rozwój i konsekwentnie poszerza zasięg swoich usług poprzez konsolidację rynku oraz inwestycje. Płock jest kolejnym miastem, w którym zdecydowaliśmy się na budowę naszej nowoczesnej infrastruktury. Teraz naszym celem będzie oferowanie klientom, w tym biznesowym, najwyższej jakości usług cyfrowych UPC 

– podkreśla Jerzy Gołębiowski, członek zarządu UPC Polska odpowiedzialny za rozwój.

Wraz z rozpoczęciem świadczenia usług, w połowie maja UPC otwiera też w Płocku salon sprzedaży, który zlokalizowany będzie w Centrum Handlowym Atrium Mosty, przy ul. Tysiąclecia 2a. Informacje o ofercie dostępne będą także na dedykowanej stronie http://plock.upc.pl.
W zasięgu najnowocześniejszej sieci UPC Polska znajduje się obecnie ponad 2,7 mln gospodarstw domowych. Klienci indywidualni mogą korzystać z internetu o prędkości do 250 Mb/s, a klienci biznesowi z internetu o szybkości pobierania danych do 300 Mb/s i wysyłania do 30 Mb/s. Klientom biznesowych oferujemy również szereg usług dodatkowych dedykowanych dla biznesu, jak np. stały adres IP, gwarancja SLA, Microsoft Office 365.
Telewizja Cyfrowa UPC to oferta różnorodnych kanałów, w tym w jakości HD, pakiety dodatkowe zarówno dla fanów sportu jak i kina, min. HBO, CANAL+ oraz Cinemax i FilmBox. To również innowacyjne usługi cyfrowe takie jak platforma Horizon, która umożliwia dostęp do telewizji także na urządzeniach mobilnych, w tym poza domem, za pośrednictwem aplikacji Horizon Go, biblioteki ponad 1000 filmów i seriali MyPrime oraz innowacyjnego dekodera, umożliwiającego m.in. nagrywanie czterech programów jednocześnie i dostęp do mediów społecznościowych. Klienci UPC mogą też korzystać z aplikacji UPC Phone pozwalającej na swobodę i mobilność w korzystaniu z taryfy telefonii stacjonarnej UPC za pomocą smartfonu, otrzymują również darmowy pakiet bezpieczeństwa F-Secure, który pozwala zabezpieczyć nawet trzy urządzenia, w tym laptop, smartfon czy tablet.

UPC Polska jest liderem cyfrowych usług kablowych: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii dla klientów indywidualnych i biznesowych. Łączymy ludzi z cyfrowym światem, ułatwiając korzystanie z jego nieograniczonego potencjału oraz wyznaczamy nowe trendy na rynku, dzięki wdrażaniu najlepszych, światowych technologii. Na koniec czwartego kwartału 2014 r. z usług UPC Polska korzystało 1 437 400 abonentów, w tym 918 800 z telewizji cyfrowej, 282 600 z telewizji analogowej, 997 200 z szerokopasmowego internetu i 556 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,7 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce. UPC Polska jest częścią Liberty Global, Inc. (NASDAQ: LBTYA, LBTYB, LBTYK). Więcej informacji dostępnych jest na stronie: www.upc.pl

Liberty Global jest największym międzynarodowym operatorem telewizji kablowej, obecnym w 14 krajach. Liberty Global łączy ludzi z cyfrowym światem, umożliwiając im odkrywanie jego nieograniczonych możliwości. Usługi Libery Global, wyznaczająca rynkowe trendy, są świadczone dzięki sieciom nowej generacji oraz innowacyjnym platformom technologicznym, które, wraz z klientami Ziggo N.V. łączą 27 mln klientów, korzystających z 56 mln usług: telewizji, szerokopasmowego Internetu i telefonii (dane na 31 grudnia 2014 r.). Dodatkowo, na koniec 2014 roku Liberty Global obsługiwało 5 milionów klientów usług mobilnych w dziewięciu krajach.

Marki konsumenckie, należące do Liberty Global to Virgin Media, UPC, Ziggo, Unitymedia, Kabel BW, Telenet i VTR. Działalność operacyjna obejmuje również Liberty Global Business Services oraz fundusz inwestycyjny Liberty Global Ventures.

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Liberty Global, właściciel UPC, zainwestował w Polsce ponad 400 milionów euro w rozwój internetu światłowodowego

temu

Jak wynika z raportu firmy konsultingowej OXERA, inwestycje największego międzynarodowego dostawcy usług telewizyjnych i szerokopasmowego internetu przekładają się na korzyści dla milionów użytkowników, biznesu i polskiej gospodarki.
Liberty Global ogłosiło wyniki za II kwartał 2016 roku

temu

UPC Polska zwiększa liczbę klientów usług cyfrowych i zapowiada znaczące inwestycje w rozwój infrastruktury
Frans-Willem de Kloet: Operatorzy sieci kablowych inwestują w innowacje

temu

Operatorzy sieci kablowych dają klientom więcej wartości niż tradycyjni operatorzy i napędzają innowacyjność gospodarki – mówi Frans-Willem de Kloet w wywiadzie opublikowanym dziś w dodatku „Liderzy Innowacji” do „Dziennika Gazety Prawnej”. Prezes przypomniał, że branża od lat inwestuje w rozwój infrastruktury i dzięki temu może zagwarantować dostęp do innowacyjnych usług najwyższej jakości.
UPC inwestuje w wartość dla klientów i rozwija sieć salonów

temu

Tomasz Dakowski, członek zarządu i dyrektor sprzedaży otworzył dziś salon przy ul. Targowej 47, na warszawskiej Pradze. Dziś, na coraz bardziej konkurencyjnym rynku, trzeba wyróżnić się oferowaną wartością, a jedną z metod jest z pewnością zapewnianie jak największej dostępności kanałów kontaktu z klientem.