TVN Fabuła w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC
TVN Fabuła w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC

TVN Fabuła w ofercie Telewizji Cyfrowej UPC

Opublikowany

Do bogatej oferty Telewizji Cyfrowej UPC dołącza dziś TVN Fabuła. To kanał z ofertą filmowo-serialową, który dziś ma swoją premierę w portfolio kanałów stacji TVN, a dziś o godz. 21  jako pierwszy pokazany zostanie hit „Władca pierścieni: Powrót króla”. Nowa pozycja dostępna będzie w najwyższej jakości obrazu i dźwięku HD w pakietach Select i Max.

TVN Fabuła to najnowszy kanał z portfolio kanałów TVN. W jego ofercie, obok znanych i lubianych seriali telewizyjnych, produkcji TVN, seriali zagranicznych i najlepszych filmów, znajdą się autorskie programy adresowane do miłośników kina z najświeższymi informacjami o premierach filmowych, wydarzeniach ze świata rozrywki, celebrytach i gwiazdach ekranu. Poprowadzą je dziennikarze znani z programów TVN, m.in. Anna Wendzikowska, Andrzej Sołtysik, Kinga Burzyńska i Olivier Janiak. Cechą wyróżniającą TVN Fabuła jest rozpoczynające się o godz. 21.00 codzienne pasmo z największymi hitami filmowymi i maratonami serialowymi, będące odpowiedzią stacji na rosnącą popularność zjawiska binge watching, czyli coraz większą liczbę widzów oglądających kilka odcinków ulubionego serialu z rzędu.
Nowy  kanał znajdzie się na pozycjach:

Horizon 210, Mediabox 107, Kaon 212
Z kolei TVN Meteo Active pozostaje bez zmian, na pozycjach:
Horizon 25, Mediabox 338, Kaon 124

Kopiuj tekst

Udostępnij

Powiązane artykuły
Wszystkie mecze Ligi Mistrzów i Ligi Europy w UPC

temu

Dążąc do stałego podnoszenia satysfakcji klientów, UPC Polska wzbogaca swoją najlepszą na rynku ofertę sportową, wprowadzając programy Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2 oraz cztery serwisy pay-per-view Polsat Sport Premium. To jedyne kanały, w których będzie można oglądać wszystkie rozgrywki najlepszych klubów piłkarskich w ramach Ligi Mistrzów UEFA na żywo oraz spotkania Ligi Europy UEFA.
Rozwój oferty internetowej i inwestycje w sieć gigabitową napędzają wzrost i zwiększają satysfakcję klientów

temu

Podniesienie średniej prędkości internetu dla obecnych klientów do blisko 150 Mb/s i wprowadzenie Boosterów WiFi, dalsze inwestycje w rozwój światłowodowej sieci gigabitowej oraz rozwój oferty telewizyjnej, umocniły rynkową pozycję UPC zarówno w obszarze B2C, jak i B2B. Łączna liczba usług (RGU) wzrosła o 37 000 rok do roku, osiągając poziom 2 994 500.
Już pół miliona domów i firm w Polsce z modemem Connect Box od UPC

temu

Connect Box pojawił się w ofercie UPC dwa lata temu i od tamtej pory całkowicie zmienił doświadczenie korzystania z Internetu. Modem zyskał uznanie już ponad 500 tys. abonentów spośród ponad milionowej bazy klientów Internetu UPC Polska. To nowoczesne urządzenie, pełniące też funkcję routera, zapewnia szybkie i niezawodne połączenie z Internetem w całym domu.
Zwycięzca UPC Digital Imagination Challenge zmienia branżę medyczną

temu

Coraz częściej młodzi ludzie robią użytek z możliwości, jakie daje internet i projektują rozwiązania dla wyzwań współczesnego świata. Innowatorzy społeczni mają szansę zaistnieć i zyskać finansowanie swoich projektów dzięki dużemu partnerowi. Nieczęsto jednak korporacje wspierają inicjatywy społeczne. Inaczej było w UPC Digital Imagination Challenge. Mimo, że program organizowała globalna firma, uczestnicy mierzyli się z wyzwaniami rzeczywistości, w której żyje każdy z nas. Zwycięzca programu – FindAir, już jesienią tego roku wprowadzi na rynek swoje inteligentne urządzenie dla astmatyków, które pozwoli im jeszcze lepiej kontrolować swoją chorobę.